جامع ترین روش های دانلود از یوتیوب

جامع ترین روش های دانلود از یوتیوب
اگر در حال مطالعه این مطلب هستید حتما شما هم خواسته اید از یوتوب دانلود کنید ولی موفق نشده اید. در این مقاله از مجله بایول تمامی روش های ممکن برای دانلود از یوتیوب را برای ویندوز، اندروید و آیفون را شرح خواهیم داد. در ادامه با ما همراه باشید.

زمان تقریبی مطالعه 15 دقیقه

جامع ترین روش های دانلود از یوتیوب

یوتیوب را می توان به عنوان یک سرویس اشتراک ویدئو دانست که بعد از گوگل دومین مقام را در میان وب سایت های جهان دارد. یوتیوب فعالیت خود را در سال 2005 آغاز کرد و امروزه آن را می توان یکی از پربازدیدترین سایت‌ها برشمرد که ماهانه میزبان بیش از 6 میلیارد ویدیو است. هرچند امروزه بیشتر ویدیوهای YouTube برای بارگیری و مشاهده به طور آفلاین در دسترس قرار دارند، ولی با این حال فیلم های زیادی نیز در یوتویوب موجود هستند که نمی توان آنها را بارگیری کرد، درحقیقت در قوانین یوتیوب دقیقاً بیان شده است که به کاربران اجازه بارگیری ویدیوها داده نمی شود، به جز آنکه از برنامه های مخصوص یا سایت‌هایی به همین منظور استفاده کنند. به غیر از این، شما اجازه بارگیری و کپی کردن یک محتوا را ندارید و این کار جرم به حساب می آید. چنانچه می خواهید بهترین دانلودر یوتیوب را در اختیار داشته باشید تا از طریق آن فیلم های مورد علاقه خودتان را به آسانی بارگیری کرده و ذخیره کنید در ادامه مقاله توسط مجله بایول ما را همراهی کنید تا شما را با فهرستی از بهترین دانلودرها از یوتیوب آشنا سازیم.

10 مورد از بهترین برنامه دانلود از یوتیوب برای اندروید

اکنون سیستم عامل اندروید به معنای واقعی جهان را در دست گرفته است و بیشتر کاربران از نقاط مختلف دنیا این سیستم عامل را به کار می گیرند و این موضوع سبب شده است که کابران بسیاری به سراغ دانلود از یوتیوب از طریق گوشی اندرویدی خود بروند بنابرین در ادامه برنامه هایی را که برای دانلود از یوتیوب برای آندروید کاربرد دارند را معرفی می کنیم.

1. برنامه دانلود از یوتیوب و پخش آفلاین YouTube Go

برنامه دانلود از یوتیوب و پخش آفلاین YouTube Go

چنانچه نیازمند برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا اندروید هستید نرم افزار YouTube Go یک برنامه اندرویدی سبک و مورد اطمینان می باشد که گوگل آن را ارائه داده است. این برنامه برای کاربرانی مناسب می باشد که قصد دارند ویدئوهای یوتیوب را به طور رایگان و قانونی دانلود کنند. با توجه به اینکه برنامه اصلی YouTube که گزینه دانلود را فقط در ویدیوهای بخصوصی نشان می‌دهد و شما را مجبور به خریداری نسخه YouTube Premium می کند، نرم افزار YouTube Go این امکان را فراهم می سازد تا فیلم های دلخواه خود را به‌ آسانی بارگیری نمایید. همچنین از طریق YouTube Video Downloader می توانید بدون نیاز به اینترنت فایل های ویدیویی را باکیفیت زیادی اشتراک گذاری کنید.

2. برنامه دانلود از یوتیوب با videoder

videoder

از بهترین دانلودر یوتیوب برای اندروید نرم افزار Videoder را می توان نام برد که از طریق آن علاوه بر یوتیوب می توانید از آن برای بارگیری فیلم از دیگر سایت ها همچون فیس‌بوک و اینستاگرام هم استفاده نمایید. این نرم افزار از سرعت بارگیری زیادتری برخوردار بوده و به شما این امکان را فراهم می آورد تا بتوانید فیلم مورد نظر را باکیفیت دلخواه خودتان بارگیری کرده و یا اشتراک گذاری کنید. نرم افزار Videoder دارای رابط کاربری جذابی می باشد و در آن تم‌های گوناگون، حالت شب، پخش‌کننده ویدئو داخلی و خیلی از قابلیت های دیگر نیز موجود می باشد.

روش دانلود از یوتیوب با videoder

مرحله اول: YouTube را در نرم افزار Videoder انتخاب نمایید.
مرحله دوم: فایل ویدویی مد نظر را خود را سرچ کنید.
مرحله سوم: فرمت و کیفیت دلخواهتان را انتخاب نمایید.
مرحله چهارم: در صفحه پاپ‌آپ، نام فایل و محل بارگیری را تنظیم نمایید.
مرحله پنجم: گزینه "شروع دانلود" را انتخاب نمایید.

3. برنامه دانلود از یوتیوب NewPipe

NewPipe یک نرم افزار منبع باز اندروید می باشد که می توانید از طریق آن ویدیوها را به‌طور رایگان از یوتیوب بارگیری نمایید. باید توجه داشته باشید که این نرم افزار از YouTube API و یا خدمات گوگل استفاده نمی‌کند. از این رو می‌توانید بدون آنکه تبلیغات آزاردهنده برای شما نمایش داده شود، تجربه بسیار خوبی را برای مشاهده ویدئو از طریق یوتیوب کسب کنید. دانلود ویدئو از یوتیوب با نرم‌افزار NewPipe خیلی راحت می باشد سرعت خیلی زیادی دارد. NewPipe قابلیت هایی همچون دانلود از یوتیوب باکیفیت 4K، اشتراک کانال و غیره را هم فراهم می آورد که کاربرد خیلی خوبی دارد. این برنامه تضمین کننده حریم خصوصی شما نیز می باشد، زیرا هیچ‌گونه اطلاعاتی را ذخیره نکرده و از سرویس‌هایی که رفتاربه کار گیری این برنامه توسط شما را تجزیه و تحلیل می‌کند، استفاده نمی‌کند. پس با خیال راحت خواهید توانست از آن استفاده نمایید. در حقیقت این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت بالا اندروید می باشد.

روش دانلود از یوتیوب با استفاده از NewPipe

دانلود از یوتیوب NewPipe

مرحله اول: نرم افزار را بارگیری و نصب نمایید.
مرحله دوم: نرم افزار NewPipe را باز کرده و در نوار جستجو فایل مد نظر خود را سرچ نمایید.
مرحله سوم: بر روی دکمه دانلود ضربه زده و کیفیت مد نظرتان را انتخاب نمایید.

4. برنامه arkTube

بیشتر افرادی که نگرانی دانلود از یوتیوب را دارند به سراغ برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت زیاد می روند و برای این دسته از کاربران یکی از بهترین انتخاب‌ها arkTube می تواند باشد که از برنامه YouTube-dl به طور کامل و دقیق استفاده می‌کند. این برنامه برخلاف دیگر نرم افزارهای دانلود ویدیو از یوتیوب دارای قسمت اختصاصی در یوتیوب می باشد و بعد از نصب آن، می‌توانید ویدیوها را مستقیماً به وسیله نرم افزار رسمی YouTube بارگیری نمایید. در این اپلیکیشن، گزینه‌هایی را می توانید مشاهده کنید که برای تنظیم وضوح، انتخاب کدک صوتی، دانلود با فرمت mkv و دیگر موارد کاربرد دارند که اگر به آنها نیاز داشتید می‌توانید استفاده کنید. باید عرض کنیم که بعضی از این قابلیت ها در این نرم افزار دارای محدودیت هستند و فقط موقعی می‌توانید به‌طور نامحدود آن را به کار بگیرید که developer’s donation package را از فروشگاه Google Play خریداری کنید.

arkTube

روش دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از arkTube

مرحله اول: نرم افزار arkTube را بارگیری کرده و نصب کنید.
مرحله دوم: اجازه دسترسی برای رسانه ها را به arkTube بدهید.
مرحله سوم: برنامه YouTube را باز کرده و فیلم مد نظر خودتان را انتخاب نمایید.
مرحله چهارم: روی دکمه اشتراک‌گذاری را بزنید.
مرحله پنجم: نمادی که برچسب ویدئو دارد را بزنید و کیفیت مد نظرتان را انتخاب نمایید.
مرحله ششم: تا به پایان رسیدن بارگیری، صبر کنید.

5. برنامه Dentex YouTube Downloader

Dentex YouTube Downloader

نرم افزار Dentex از دیگر دانلودرهایی می باشد که می‌توانید از طریق آن، فیلم های یوتیوب را به طور رایگان بارگیری نمایید. Dentex رابط کاربری آسان و بدون تبلیغات دارد که با انتخاب ویدئو، شما را به صفحه تعیین فرمت هدایت کرده و می‌توانید در آن قسمت فرمت فیلم مد نظرتان را انتخاب نمایید. از دیگر قابلیت های جذاب این اپلیکیشن آن است که به شما این اجازه را می دهد تا صداها را از ویدیوهای یوتیوب استخراج نمایید. همینطور دقت کنید که پیش‌نمایش فیلم در این نرم افزار برای فیلم های YouTube در دسترس نمی باشد. این قابلیت ها در کنار هم سبب شده است تا این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب به شمار آید.

6. برنامه Snaptube

Snaptube را می توان از دیگر اپلیکیشن‌های دانلود کننده ویدئو دانست که از طریق آن قادر خواهید بود برای بارگیری ویدئو از منابع گوناگون استفاده نمایید. محیط این نرم افزار برای کاربر بسیار خوشایند بوده و دارای سایت‌های محبوب می باشد که با بلوک‌های متنوع سازماندهی شده‌اند. Snaptube یک برنامه دانلود سریع ویدئو از یوتیوب می باشد که می‌توانید قبل از بارگیری، کیفیت و وضوح آن را انتخاب نمایید. ویدیوهای بارگیری شده از طریق این برنامه به صورت اتوماتیک در حافظه دستگاهتان ذخیره شده و می‌توانید فایل‌های بارگیری شده را در دسته بندی‌های موسیقی و فیلم ببینید.

Snaptube

روش دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از Snaptube

مرحله اول: نرم افزار را بارگیری و نصب نمایید.
مرحله دوم: نرم افزا را باز کرده و YouTube را از صفحه اصلی آن انتخاب نمایید.
مرحله سوم: فیلم های مد نظرتان را در نوار جستجو YouTube سرچ کنید.
مرحله چهارم: فیلم را انتخاب کنید و روی دکمه قرمز دانلود که در سمت راست ویدئو مشاهده می شود ضربه بزنید.
مرحله پنجم: وضوح ویدئو را انتخاب نمایید تا بارگیری ویدئو آغاز شود.

7. برنامه InsTube

برنامه InsTube یکی از اپلیکیشن دانلود ویدئو از یوتیوب برای اندروید می باشد که از طریق آن می توانید به غیر از یوتیوب، فیلم ها را از دیگر سایت‌های پرطرفدار همچون اینستاگرام و... بارگیری نمایید. اپلیکیشن InsTube یک برنامه دانلود از Youtube با سرعت بالا و مطمئن می باشد. در نرم افزار InsTube می‎‌توانید بوک مارک اضافه نمایید و چنانچه تمایل داشتید فضای خصوصی ایجاد کرده تا هر گونه فایل ویدویی را مخفی نمایید.

InsTube

روش دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از InsTube

مرحله اول: نرم افزار را اجرا کرده و به وب‌سایت مد نظرتان بروید.
مرحله دوم: فیلم مد نظر خودتان را انتخاب نموده و روی آن ضربه بزنید.
مرحله سوم: دکمه قرمز دانلود را انتخاب کنید و وضوح فیلم را انتخاب نمایید.
مرحله چهارم: بر روی گزینه fast download بزنید تا بارگیری ویدئو آغاز شود.

8. برنامه VidMate

اپلیکیشن VidMate یک نرم افزار قابل‌اطمینان، با سرعت زیاد می باشد که از طریق آن می‌توانید بر اساس دسته بندی‌های گوناگون مانند فایل ویدیویی، موسیقی و غیره به دنبال فایل‌ها گشته و یا مستقیما در نوار بالا آن را سرچ نمایید. اپلیکیشن VidMate سرعت بارگیری ویدئو را در اختیار شما می گذارد و می‌توانید در آن وضوح فیلم مد نظر یا محل بارگیری را انتخاب نمایید. به غیر از این موارد، نرم افزار VidMate یک پخش کننده فیلم و موسیقی داخلی را شامل می شود که این امکان را فراهم می سازد تا با استفاده از آن به تماشای فیلم ها بنشینید و یا موسیقی گوش کنید. همینطور می‌توانید یک فضای رمزگذاری شده در نرم افزار به وجود آورید تا ویدیوها را مخفی کنید.

برنامه VidMate

روش دانلود از یوتیوب با استفاده از VidMate

مرحله اول: نرم افزار را بارگیری و نصب نمایید.
مرحله دوم: اپلیکیشن VidMate را اجرا کرده و YouTube را در آن انتخاب نمایید.
مرحله سوم: فیلم مد نظرتان را سرچ کرده و روی دکمه قرمز دانلود بزنید.
مرحله چهارم: وضوح فیلم مورد نظر را انتخاب کنید و روی گزینه دانلود ضربه بزنید.

9. برنامه YT3

یکی دیگر از بهترین برنامه‌های دانلود ویدئو از یوتیوب با سرعت بالا نرم افزار YT3 می باشد که از طریق آن می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را با فرمت‌های MP3 و MP4 بارگیری نمایید. نرم افزار YT3 هر چیزی را که بارگیری می‌کند می تواند در یک پوشه ذخیره کند. یکی دیگر از قابلیت های جذاب این نرم افزار این است که موقع گوش دادن به موسیقی، اشعار را هم می تواند برایتان نمایش دهد. به غیر از این دانلود ویدئوها را با کیفیت کمتر یا بیشتر می توانید بارگیری نمایید و بر خلاف دیگر نرم افزارها، این اپلیکیشن کار ذخیره موسیقی (بارگیری mp3 از یوتیوب اندروید) و بارگیری فیلم را به طورمستقیم می تواند انجام دهد.

برنامه YT3

روش دانلود از یوتیوب با استفاده از YT3

مرحله اول: اپلیکیشن YT3 را اجرا کرده و فیلم مد نظرتان را سرچ کنید.
مرحله دوم. گزینه دلخواه را میان دو گزینه MP3 و MP4 که در طرف راست ویدئو مشاهده می شود را انتخاب نمایید.

10. برنامه TubeMate

آخرین نرم افزاری که قصد معرفی داریم اپلیکیشن TubeMate می باشد که از مهم‌ترین نرم افزارهایی برای دانلود فیلم از یوتیوب می باشد که کاربران می توانند فیلم ها را به طور رایگان بارگیری نمایند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری زیبا و جذاب می باشد که بکارگیری آن خیلی راحت می باشد. این اپلیکیشن دارای یک مرورگر داخلی بوده که به افراد این امکان را فراهم می آورد تا فیلم را از سایت مد نظر خودشان دانلود نمایند. برنامه TubeMate این امکان را فرآهم می آورد تا قبل از بارگیری، فرمت و وضوح فیلم را تعیین نمایید. همینطور می‌توانید فیلم ها را با فرمت MP3 هم بارگیری نمایید.

برنامه TubeMate

روش دانلود ویدئو از یوتیوب با استفاده از TubeMate

مرحله اول: نرم افزار TubeMate را اجرا کرده و به سایت اشتراک‌گذاری ویدئوی مد نظر بروید.
مرحله دوم: فیلم مد نظر خودتان را سرچ نمایید.
مرحله سوم: کیفیت مد نظر خودتان را انتخاب نمایید.
مرحله چهارم: بعد از تعیین و انتخاب وضوح و فرمت، می‌توانید دکمه دانلود بزنید.

بهترین دانلودر یوتیوب برای آیفون

چنانچه گوشی شما آیفون باشد نرم افزارهای زیادی موجود می باشند که از طریق آن‌ها می‌توانید به دانلود ویدئو از یوتیوب اقدام نمایید.

برنامه 4k Video Downloader

نرم افزار 4k Video Downloader برنامه رایگان برای کاربران iOS می باشد که به وسیله آن می توانید فیلم های مد نظر خود را بارگیری نمایید. این نرم افزار می‌تواند فیلم ها را با بیشترین کیفیت بارگیری کند و در اختیار شما قرار بدهد، لازم به ذکر است گزینه‌ای نیز موجود است که می‌توانید از میان کیفیت‌هایی که در اختیارتان است انتخاب کرده و فایل را با کیفیت دلخواه خود بارگیری نمایید. از مزیت های این اپلیکیشن این است که می‌توانید حتی یک فهرست پخش فیلم را هم بارگیری نمایید که این مزیت برای دریافت فایل‌های آموزشی کاربرد خیلی خوبی دارد.

برنامه 4k Video Downloader

روش دانلود از یوتیوب با استفاده از 4k Video Downloader

  1. نخست برای بارگیری از طریق این نرم افزار لینک ویدئوی مد نظر خود را کپی نمایید.
  2. در نرم افزار بر روی گزینه Paste بزنید.
  3. از میان گزینه‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد می‌توانید وضوح مد نظر خود را انتخاب نمایید.
  4. بعد از اینکه لینک ویدئو را کپی کردید و وضوح مد نظر خود را انتخاب نمودید بر روی گزینه بارگیری بزنید.

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

نرم افزار دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر

استفاده از لپ تاپ برای دانلود ویدئوهای یوتیوب از دیگر راه هایی می باشد که می‌توانید آن را به کار بگیرید و برای رسیدن به این موضوع، دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر از طریق VLC به راحتی صورت می گیرد. در حقیقت این روش جواب مناسبی برای افرادی می باشد که به دنبال پاسخ برای سوال خود "نرم افزار دانلود از طریق یوتیوب برای ویندوز 7 یا 10" هستند می باشد. برای دانلود از یوتیوب با VLC می توانید مراحل زیر را طی کنید.

مرحله اول: برنامه VLC را بارگیری و نصب نمایید.

مرحله دوم: برنامه VLC را اجرا کرده و روی Open Media کلیک نمایید.

مرحله سوم: به بخش Open Network Stream بروید و URL ویدئو مد نظر خودتان را جایگذاری نمایید.

مرحله چهارم: گزینه Media Information را انتخاب نمایید.

مرحله پنجم: نوار Location را بیابید و بعد از آن URL موجود در آن را کپی نمایید.

مرحله ششم: URL را در مرورگر خود جاگذاری کرده و سپس روی آن کلیک راست کنید و گزینه Save Video As را انتخاب نمایید.

مرحله هفتم: نام فایل و محل ذخیره سازی را مشخص نموده تا فایل مد نظرتان بارگیری شود.

برنامه دانلود از یوتیوب برای آیفون

بارگیری کردن از طریق گوشی‌های آیفون همواره کاری دشوار و طاقت فرسا می باشد. باید بگوییم در نسخه ios 14 با بارگیری کننده داخلی در سافاری، بارگیری کردن نسبت به قبل آسانتر شده است. ولی دانلود از یوتیوب باز هم سخت بوده و به نرم افزار یا سایت‌های گوناگون نیاز دارد. چرا که یوتیوب همچون اپل درباره قانون کپی‌رایت و ارزش کار تهیه کننده آن خیلی سختگیرانه عمل می کند و از دیدگاه هر دو برند این موضوع دارای اهمیت خیلی زیادی می باشد.

در حقیقت برنامه دانلود از یوتیوب برای آیفون اینگونه عمل می کند که بایستی از نرم افزار رسمی یوتیوب برای کپی نمودن لینک فایل ویدیویی استفاده نمایید و فقط کافیست تا فیلم مد نظر خود را باز کرده و گزینه اشتراک‌گذاری (Share) را انتخاب کنید، اکنون بایستی گزینه Copy link را بزنید. در گام بعدی و بعد از دریافت لینک، مجددا به نرم افزار معرفی شده در ادامه برگشته و روی آیکونی که در گوشه پایین سمت راست واقع شده است ضربه زده تا مرورگر داخلی نرم افزار باز شود. اکنون به وب سایتی مانند BitDownloader یا سایت‌هایی که در این زمینه معرفی شده اند در انتهای مطلب مراجعه کنید و بعد از آن آدرس کپی شده فیلم از یوتیوب را در بخش وارد کردن آدرس، Paste کنید و سپس روی گزینه Download را ضربه بزنید. از این طریق شما خواهید توانست به دانلود از یوتیوب با کیفیت 4k و یا دانلود از یوتیوب با کیفیت hd دست پیدا کنید.

در ادامه مقاله می خواهیم بهترین اپلیکیشن دانلود از یوتیوب برای iOS را خدمتتان معرفی کرده و با استفاده از روشی که در بالا شرح دادیم می‌توانید فایل ویدیویی مدنظر خودتان را بارگیری نمایید.

دانلود منیجر Documents

این نرم افزار آنگونه که از اسم آن برمی آید اکثرا به عنوان یک فایل منیجر می توان آن را شناخت تا یک دانلود منیجر، اما با توجه به داشتن قابلیت های خوبی که دارد قادر است نقش دانلود منیجر را هم ایفا کند. بنابرین می‌توانید از طریق مرورگر این نرم افزار فایل‌هایی با فرمت های گوناگون را بارگیری کرده و مشاهده نمایید. در حقیقت از آنجایی که این نرم افزار هم دانلود منیجر می باشد و هم فایل منیجر با استفاده از آن می توانید نرم افزارها را بارگیری کرده و هم با کمک ویژگی های فایل منیجری Documents آن‌ها را باز کرده و ببینید.

دانلود منیجر Documents

از جذاب ترین توانایی های این نرم افزار این است که قادر می باشد فایل‌های آفیس را باز نموده و به نمایش بگذارد. پس به جذابیت این موضوع نیز اشاره می کنیم که روی گوشی آیفون خود به آسانی می توانید با یک نرم افزار فایل‌های آفیس را بارگیری کرده و مشاهده نمایید. در این نرم افزار می‌توانید فایل‌های خود را با iCloud، Google drive و سایر سرویس‌‌ها همگام سازی کرده و این ویژگی محدود به iCloud نمی باشد. نرم افزار Documents یک قسمت هم برای جابجایی فایل‌های گوناگون و Share نمودن آن‌ها دارد که خیلی کاربردی است و شما را یاری می کند تا فایل‌ها را خیلی آسان تر با سایر دوستان خود اشتراک گذاری کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های این نرم افزار برایتان مرورگر داخلی آن و قابلیت دانلود ویدئوها از یوتیوب می باشد که نحوه انجام آن را در بالا برایتان توضیح دادیم. برای بارگیری این برنامه می‌توانید از App store دانلود کمک بگیرید.

دانلود منیجر QWE

این نرم افزار یک دانلود منیجر عالی در سیستم عامل IOS می باشد که قادر است فایل‌هایی با فرمت‌های گوناگون را بدون اینکه مشکلی پیش بیاید بارگیری کند. برای ایجاد امنیت و در امان ماندن حریم خصوصی خود می‌توانید این نرم افزار را رمزگذاری کنید تا در صورت لزوم تنها خودتان به فایل‌ها دسترسی پیدا کنید. به غیر از قابلیت این نرم افزار در مدیریت‌ دانلودها، به سایر ویژگی های آن مانند کلود منیجر، iTunes file sharing و بارگیری سایت‌ها با محتوای تصویری برای استفاده‌های بعدی به طور آفلاین می توانیم اشاره کنیم.

این نرم افزار توانایی های بسیار خوبی دارد و ابزار لازم برای مدیریت بهتر دانلودها را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از علت های موفقیت این برنامه این است که به انتقادات کاربران توجه می کند و در به روز رسانی های بعدی سعی می‌کند تا این مشکلات را از میان بردارد و هر سال بهتر از سال قبل بتواند رضایت کاربران را به خود جلب نماید. برای بارگیری این برنامه می توانید از App Store استفاده کرده و آن را بارگیری و اجرا کنید.

دانلود منیجر Downloader pro

در صورتی که قصد دارید فایل‌های گوناگون را از طریق رایانه بارگیری کرده و سپس به طور آفلاین آنها را مشاهده کنید این اپلیکیشن را می توان از بهترین اپلیکیشن دانلود از یوتیوب برای IOS دانست. این نرم افزار دارای یک مرورگر داخلی می باشد تا بتوانید از طریق آن لینک‌های یوتیوب خودتان را در آن Paste کنید و ویدیوهای مورد علاقه خودتان را از یوتیوب بهراحتی بارگیری نمایید.

این نرم افزار هنگامی که چند فایل در حال بارگیری را داشته باشید کارایی بسیار خوبی دارد که می تواند همه فایل‌ها را مدیریت کند و آن‌ها را بارگیری نماید. از طریق برنامه Downloader pro قادر هستید موزیک‌های گوناگون، ویدیوها، کتاب‌های الکترونیکی، فیلم های یوتیوب و سایر موارد را نیز بارگیری نمایید. با توجه به همه ویژگی هایی که اشاره شد یک دانلود منیجر می تواند بسیاری از نیازهای شما را رفع نماید. برای بارگیری این برنامه می توانید از App store کمک بگیرید و آن را نصب و اجرا کنید.

دانلود منیجر Total files

در ادامه مقاله به معرفی برنامه Total files دانلود از یوتیوب برای iOS میرسیم. این دانلود منیجر هم فایل منیجر مناسبی می باشد و همینطور مرورگر بسیار قوی بوده و در کنار این مسئله توانایی های پرکاربرد زیادی داشته و از رابط کاربری بسیار جذابی برخوردار است که کار با آن را خیلی راحت و آسان تر می‌کند. به وسیله این برنامه قادر خواهید بود به توانایی های بسیاری همچون بوک مارک، تاریخچه مرورگر، مدیریت کوکی‌ها، سرچ متن، سرعت بارگیری زیاد، مولتی تسکینگ، بارگیری فایل در پس زمینه، بارگیری به طور همزمان چندین فایل و دیدن فرمت‌های گوناگون همچون PDF دسترسی پیدا کنید.

دانلود منیجر Total files

همینطور قادر هستید برای این نرم افزار رمزی را تعیین کنید و یا فیس آیدی یا تاچ آیدی معین نمایید تا فرد دیگری به جز شما نتواند به فایل‌های بارگیری شده و تاریخچه مرورگر شما دسترسی پیدا کند. برای بارگیری رایگان این اپلیکیشن جذاب و کاربردی می توانید آن را از App store دانلود و نصب نمایید.

فایل منیجر Files

در سیستم عامل IOS تفاوت میان فایل منیجرها با دانلود منیجرها بسیار اندک است و خیلی از نرم افزارهای این سیستم عامل را می توان هم به جای دانلود منیجر و هم به عنوان یک فایل منیجر بسیار کاربردی استفاده کرد. چنانچه می خواهید یکی از بهترین فایل‌ منیجرهای IOS را در اختیار داشته باشید بایستی این اپلیکیشن را از App store بارگیری و نصب نمایید. این فایل منیجر از ویژگی های خیلی جذاب و کاملی برخوردار است و کاملا از لنداسکیپ مود پشتیبانی می‌نماید و به همین خاطر می‌توانید به طور افقی با ایفون یا ایپد خود این نرم افزار را به کار بگیرید.

این نرم افزار شامل یک مرورگر را نیز می باشد و این امکان را فراهم می آورد تا فایل‌های گوناگون را بارگیری نمایید. همینطور می‌توانید روی این برنامه رمز گذاشته تا از فایل‌های بارگیری شده، تاریخچه مرورگر و از فایل‌های موجود بر روی گوشی محافظت کنید. این نرم افزار قادر است چندین فایل را به طور همزمان بارگیری نماید و همینطور فایل‌های PDF را باز کرده و به نمایش می گذارد. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید فایل‌های Zip را هم باز کرده و Unzip کنید. همینطور قابلیت سینک کردن فایل‌های گوناگون میان دستگاه‌های مختلف اپلی وجود دارد. در حالت کلی چنانچه به دنبال یک نرم افزار جامع و کامل هستید که هم به عنوان یک دانلود منیجر باشد و هم یک فایل منیجر کاربردی می توانید این نرم افزار را بارگیری نمایید.

دانلود منیجر Browser and documents manager

Browser and documents manage

این دانلود منیجر از بهترین فایل منیجرهای مشترک برای ایفون‌ها و ایپدها می باشد. با استفاده از این نرم افزار قادر هستید فایل‌های مختلف را با سرعت بیشتر و راحت بارگیری کرده و سایت‌ها را با داشتن محتوای تصویری داخل آن‌ها بارگیری کرده و سپس به طور آفلاین مشاهده نمایید. این نرم افزار موقع بارگیری فایل‌ها اطلاعاتی کاربردی همچون روند بارگیری، حجم فایل و از همه مهمتر سرعت بارگیری را برایتان نشان می‌دهد تا اینکه زمان دانلود فایل‌ها را به خوبی مدیریت نمایید. اگه بخواهیم به نقطه ضعف بزرگ و اصلی این نرم افزار اشاره کنیم باید بگوییم که نخواهید توانست از طریق آن فایل‌های ویدیویی و صوتی را بارگیری نمایید. برای دانلود رایگان این اپلیکیشن می توانید به App store مراجعه کرده و آن را بارگیری نمایید.

دانلود از یوتیوب اندروید بدون نرم افزار ممکن است؟

در جواب باید بگوییم بله، می‌توانید فیلم های مد نظرتان را از یوتیوب بدون اینکه به نصب نرم افزار خاصی نیاز داشته باشید بارگیری نمایید. تفاوتی ندارد که بخواهید از یوتیوب آندروید یا از طریق ios بدون استفاده از نرم افزار بارگیری کنید. به هر حال دو روش در دسترستان قرار دارد. روش نخست این می باشد که از ربات‌های تلگرام استفاده کنید که جزو سریعترین روش های دانلود از یوتیوب به شمار می رود. در ادامه مقاله به معرفی این ربات‌ها می پردازیم.

دومین روش بکارگیری از سایت‌ها می باشد. از طریق سایت‌های موجود برای دانلود از یوتیوب بدون بدون آنکه به نرم افزار بخصوصی نیاز داشته باشید قادر خواهید بود فایل‌ها را دانلود کرده و نیازمند برنامه دانلود از یوتیوب با سرعت زیاد نخواهید بود. در ادامه این سایت‌ها را خدمتتان معرفی می کنیم.

بهترین ربات دانلود یوتیوب در تلگرام

در این قسمت به معرفی بهترین و تازه ترین ربات دانلود از یوتیوب در تلگرام می پردازیم و آموزش می‌دهیم که چطور این ربات‌ها را به کار بگیرید تا با یکی از پرسرعت ترین راه دانلود از یوتیوب آشنایی کامل پیدا کنید.

ربات VideoDownloadBot

قبل از آنکه با چگونگی کار با ربات و نحوه بکارگیری آن را شرح دهیم باید این موضوع را بدانید که چطور لینک فیلم مدنظرتان را از یوتیوب کپی کرده و بعد از آن در بات جایگذاری نمایید. چنانچه به وسیله گوشی به نرم افزار یوتیوب وارد می شوید بایستی روی گزینه Share زیر ویدئو کلیک کرده و بعد از آن گزینه Copy link یا عبارتی شبیه به آن را انتخاب نمایید تا لینک فیلم کپی شود. در صورتی که از طریق مرورگر برای نمایش ویدئو در یوتیوب استفاده می‌نمایید دوباره گزینه Share زیر فیلم را بزنید و اکنون در این قسمت گزینه Copy را انتخاب نمایید. وقتی که این کار را انجام دادید لینک اختصاصی فایل مورد نظر در گوشی یا رایانه تان کپی شده و برای جای گذاری در ربات ها آماده می باشد.

ربات VideoDownloadBot

اکنون وارد تلگرام خود شده و @VideoDownloadBot این عبارت را در Saved Messages برای خودتان ارسال نموده و بعد آن را باز کنید. بدین وسیله به صفحه ربات وارد خواهید شد و اکنون بایستی Start را انتخاب نمایید تا ربات کار خود را آغاز کند. سپس لینکی را که کپی کرده اید در صفحه ربات جایگذاری و یا Paste نموده و آن را به ربات ارسال نمایید. در این بخش ربات ویدئو را در یوتیوب جستجو می کند و بعد از آن می توانید عبارت Downloading… را مشاهده کنید.

بعد از آن فیلم مد نظر در قالب یک فایل برایتان ارسال شده و می توانید به راحتی آن را بارگیری کرده و تماشا کنید. اگر بخواهیم به نقطه ضعف این ربات اشاره کنیم باید بگوییم که رزولوشن ویدئو بارگیری شده را نمی توانید خودتان انتخاب کنید و به صورت اتوماتیک خود ربات با رزولوشن پیش فرض اقدام به بارگیری ویدیو کرده و آن را برای تان می فرستد. به جز این نقطه ضعف باید بگوییم که از عملکرد بسیار خوب و سریعی برخوردار است و بدون اینکه مشکلی برایتان پیش بیاید فایل فیلم های یوتیوب را برای بارگیری ارسال می‌نماید.

ربات vid

در حالت کلی این ربات برای دانلود کردن ویدئو از یوتیوب طراحی نشده است و اغلب کمکتان می کند در تلگرام بدون آنکه نیازی برای وارد شدن به یوتیوب داشته باشید فیلم مد نظر خود را پیدا کنید و برای دوستان خود ارسال کنید. برای بکارگیری این ربات عبارت را @Vid در Saved Messages خودتان کپی کنید و بعد وارد آن شوید. بعد از ورود Start را زده تا فعالیت برنامه آغاز شود. سپس در هر چتی که قرار دارید چنانچه @ را + Vid وارد نمایید و بعد از آن با یک اسپیس نام سرچ مدنظرتان را وارد کنید محتوای مدنظر را به شکل فهرست می توانید مشاهده کنید.

به عنوان مثال قصد دارید در تلگرام ویدیو بررسی تخصصی آیفون 13 را برای یکی از دوستان و یا آشناها ارسال کنید. با استفاده از این ربات در قسمت چت این شخص نوشته @Vid iPhone 13 review را وارد کرده تا به این صورت همه بررسی‌های آیفون 13 در یوتیوب را بتوانید مشاهده کنید و به آسانی یک مورد را به دلخواه خودتان برای دوست خود بفرستید.

ربات utubebot

ممکن است این ربات را بشناسید ولی با این پرسش مواجه شوید که موضوع مسدود شدن ربات utubebot چیست؟ ربات utubebot را می توانیم به عنوان یکی از بهترین ربات‌ها برای دانلود از یوتیوب بدانیم ولی این ربات چندی پیش با مشکل مواجه شد و به سبب زیر پا گذاشتن قوانین کپی رایت از ادامه کار بازماند. در هر صورت این ایراد اکنون برطرف شده است و ربات utubebot در دسترس می باشد. برای دست یافتن به این ربات کافیست بر روی این لینک کلیک نمایید یا نوشته @ utubebot را در Saved Messages خود وارد نموده و بعد بر روی آن کلیک کنید.

ربات utubebot

این ربات جزو بهترین ربات دانلود از یوتیوب با اندروید می باشد و همینطور بهترین ربات دانلود از یوتیوب برای آیفون به شمار می رود. موقعی که به صفحه ربات وارد می شوید بایستی روی Start کلیک نمایید تا ربات فعالیت خود را آغاز کند. هنگامی که ربات فعالیت خود را آغاز کرد بایستی لینک کپی شده خود را در صفحه ربات جای گذاری نمایید. در صورتی که برای انجام این کار به وسیله گوشی به برنامه یوتیوب وارد می شوید بایستی گزینه Share زیر ویدئو را انتخاب کرده و بعد از آن گزینه Copy link یا در صورت وجود عبارتی شبیه به آن را انتخاب نمایید تا لینک ویدئو کپی شود.

چنانچه برای تماشای ویدئو در یوتیوب از مرورگر استفاده می‌کنید دوباره بایستی بر روی گزینه Share زیر ویدئو کلیک کنید و اکنون در این قسمت روی گزینه Copy کلیک نمایید. بعد از آنکه این کار را انجام دادید لینک مخصوص ویدئو در گوشی یا رایانه شما کپی شده و برای جای گذاری در ربات ها آماده است. هنگامی که لینک را در صفحه ربات جای گذاری نمودید ربات ویدئو را جستجو کنید به کیفیت‌ها و فرمت‌های گوناگون آن دسترسی خواهید داشت تا بدینوسیله گزینه مدنظر خودتان را انتخاب نمایید. در مقابل هر گزینه حجم ویدئو را هم می توانید ببینید تا اینکه همه اطلاعات را به وضوح مشاهده کنید.

موقعی که فرمت و کیفیت مدنظر خودتان را انتخاب نمودید نخست فیلم بارگیری می شود و بعد از آن به شکل فایل در صفحه ربات بارگذاری می‌شود. در نهایت می توانید به آسان ترین شکل فیلم را بارگیری کرده و آن را تماشا کنید باید دقت کنید که مدت زمان دانلود ویدیو توسط ربات و بارگذاری آن در صفحه خود دقیقاً به وابسته به سرعت اینترنت شما می باشد بنابرین امکان دارد این پروسه کمی به طول بینجامد.

ربات تلگرام دانلود mp3 از یوتیوب

فرض را بر این بگیرید یک فیلم در یوتیوب مدنظرتان است که فقط به صدای این ویدئو نیاز دارید حال باید چه کاری را انجام دهید؟ نخست خدمتتان آموزش می‌دهیم که چطور فقط به فرمت صوتی فیلم های یوتیوب دسترسی داشته باشید و بعد از آن اقدام به معرفی یک ربات خواهیم کرد که به شما کمک می‌کند فایل های مورد نظر خود را به راحتی بارگیری نمایید. ربات utubebot را که بالای متن معرفی نمودیم. هنگامی که یک لینک یوتیوب را در صفحه این ربات جایگ ذاری نمایید به غیر از فرمت‌های تصویری داده شده در قسمت زیرین فرمت‌های صوتی نیز در دسترس شما خواهد بود. در کنار فرمت‌های صوتی علامت مخصوص وجود دارد تا به این موضوع آگاه باشید.

بنابرین چنانچه فقط به دنبال صدای یک ویدئو یوتیوب هستید خیلی راحت به وسیله ربات utubebot قادر خواهید بود این کار را انجام دهید. در قسمت بعد اقدام به معرفی یک ربات خیلی خوب و قوی در زمینه دانلود آهنگ خدمتتان معرفی می کنیم که برایتان بسیار سودمند خواهد بود.

دانلود از یوتیوب با سایت

در این قسمت از مقاله می خواهیم سایت‌هایی را معرفی می‌کنیم که از طریق آنها و وارد نمودن لینک دانلود مورد نظر از یوتیوب بتوانید خیلی راحت فیلم ها را بارگیری نمایید. دقت کنید که برای بکارگیری این سایت‌ها حتما نیازمند فیلترشکن خواهید بود و باید آن را فعال کنید.

دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader

دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader

  1. نخست وارد سایت شوید.
  2. آدرس فیلم مد نظر خود را کپی نمایید. (بعد از رفتن به ویدئوی مورد نظر در یوتیوب باید اقدام به کپی کردن آدرس آن کنید. برای این کار بر روی نوار جستجو در بالای مرورگر کلیک کنید ، کلیک روی ویرایش در نوار فهرست ، و بعد از آن روی Select All کلیک نمایید وسپس دوباره بر روی ویرایش کلیک کرده و بعد از آن روی Copy کلیک نمایید).
  3. آدرس کپی شده را در قسمت میانی سایت وارد کنید و بر روی گزینه Download کلیک کنید.
  4. در این بخش می‌توانید با توجه به نیاز خود انتخاب کنید که فرمت mp4 بارگیری کنید یا mp3 و در حقیقت خود فیلم برای شما لازم است یا اینکه صدای ویدیو برایتان اهمیت دارد.
  5. یکی از بهترین و راحت ترین روش ها برای دانلود از یوتیوب با سایت qdownloader می باشد؛ در صورتی که بخواهید ویدئو را با فرمت mp4 بارگیری کنید سایت کیفیت 214 تا 4k را در در دسترس شما می گذارد که بسیار کاربردی می باشد (البته این موضوع به خود ویدئو و کیفیت‌های گوناگون آن وابسته است).
  6. بعد از آنکه رزولوشن را انتخاب کردید علامت بزرگ به رنگ قرمز Download video را انتخاب نمایید.
  7. بعد از سپری شدن مدت زمان کوتاهی بارگیری ویدیو آغاز می شود.

سایت savefrom.net

مرحله اول. آدرس ویدئو مدنظر خود را کپی نمایید. (بعد از رفتن به ویدئو مورد نظر خود در یوتیوب باید اقدام به کپی کردن آدرس آن کنید. برای انجام این کار در نوار جستجو بالای مرورگر کلیک کنید ، کلیک روی ویرایش در نوار فهرست و بعد از آن روی Select All کلیک نمایید و بعد از آن مجدداً روی ویرایش کلیک کرده و سپس بر روی Copy کلیک نمایید).
مرحله دوم. به وب سایت savefrom.net مراجعه کنید.
مرحله سوم. لینک انتخاب شده را paste یا جایگذاری کنید. (بعد از وارد شدن به وب سایت savefrom لینک ویدئو را که از قبل کپی کرده بودید در فیلد مشخص شده طبق تصویر paste یا جایگذاری نمایید)
مرحله چهارم. بر روی گزینه with low quality کلیک کنید. (برای دانلود رایگان ویدئو از یوتیوب کافیست این گزینه را انتخاب نمایید)
مرحله پنجم. رزولوشن مدنظر خود را انتخاب نمایید. (حال، همه رزولوشن های موجود برای این ویدیو را می توانید مشاهده کنید)
مرحله ششم. گزینه Download را انتخاب نمایید. (بعد از آنکه رزولوشن مورد نظر خود را انتخاب کردید، اکنون گزینه Download که به رنگ سبز می توانید آن را ببینید اتنتخاب کنید)
مرحله هفتم. انتخاب کردن مسیر و ذخیره کردن فایل مورد نظر (برای ذخیره فایل مدنظر خود مسیری را در رایانه خودتان انتخاب کرده و سپس روی گزینه save کلیک کنید. فرآیند بارگیری ویدیوی شما آغاز می شود، پس مشاهده می کنیم به همین آسانی دانلود از یوتیوب انجام گرفت)

دانلود از یوتیوب سایت 10convert

دانلود از یوتیوب سایت 10convert

  1. به سایت مراجعه کنید.
  2. آدرس ویدئوی مدنظر خودتان را کپی نمایید. (بعد از آنکه به ویدیوی مورد نظر خود رفتید باید اقدام به کپی آدرس آن کنید. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید در نوار جستجو در قسمت بالای مرورگر ، روی ویرایش در نوار فهرست کلیک کرده و بعد از آن روی Select All کلیک نمایید و سپس مجدداً روی ویرایش کلیک کرده و گزینه Copy را انتخاب کنید).
  3. آدرسرا که کپی کردید در قسمت میانی سایت وارد نموده و علامت فلش را انتخاب کنید یا بر روی گزینه Enter کلیک کنید.
  4. در این قسمت فهرستی از کیفیت های مختلف و فرمت‌های صوتی را ببینید.
  5. اکنون بر روی لینک Download قرمز رنگ روبروی هر فرمت و کیفیت مربوط به آن اگر کلیک کنید فرآیند بارگیری شروع می شود.

علت راحت بودن دانلود از یوتیوب سایت 10convert به سبب این موضوع می باشد که می توانید با یک کلیک همه فرمت‌ها و کیفیت ها را برای بارگیری ببینید و با یک کلیک دیگر خواهید توانست فایل مورد نظر خود را به راحتی دانلود کنید. در حالت کلی برای بکارگیری این وب سایت نیازمند دو کلیک خواهید بود که در نوبه خود بسیار جذاب می باشد.

 سوالات متداول

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد