بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا کدام است؟

13 مرداد 1403
بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا کدام است؟
حتما در فضای اینترنت تغییر صداها را دیده اید که صدای یک شخصی را با صدای شخص دیگر جایگزین میکنند یا صداهای خاص و جذاب بعضی گویندگان که شما را به حیرت انداخته است. اکثر این صداها توسط هوش مصنوعی تغییر صدا انجام شده اند. می پرسید چگونه؟ پس همراه ما باشید.

زمان تقریبی مطالعه 10 دقیقه

انواع هوش مصنوعی های تغییر صدا

تا همین چند سال اخیر موضوع زمان و هزینه‌های بسیار زیاد برای ویرایش صدا اهمیت فراوانی داشت. ولی حالا هوش مصنوعی از طریق ابزار‌های ساده و در حداقل زمان به شما این اجازه را می‌دهد تا به آسانی بتوانید فایل‌های صوتی را ویرایش کرده، آهنگ بسازید، تقلید صدا انجام دهید و یا پادکست‌های مورد علاقه تان را تولید نمایید. تغییر صدا و توانایی ویرایش آن از ویژگی های اصلی بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا به شمار می رود که در بعضی موارد برای سرگرمی و در بعضی وقت ها هم برای استفاده‌های تجاری و حرفه‌ای به کار می روند. بیشتر این ابزار‌ها به طور رایگان این کار‌ها را برای شما انجام می‌دهند و بکارگیری از آن ها می تواند بسیار جذاب باشد. در این مطلب از مجله بایول می خواهیم بهترین ابزارهای تغییر صدا با هوش مصنوعی را به شما معرفی کنیم. بنابرین ما را همراهی کنید.

معرفی بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا

از کاربرد‌های اصلی هوش مصنوعی صداگذاری می باشد که در پلتفرم‌های گوناگون به طور همزمان به کاربران اجازه می‌دهد تا تغییرات دلخواهی را بر روی فایل‌های از قبل ضبط شده انجام دهند. از مهمترین قابلیت های این ابزار‌های تغییر صدا، تغییر سرعت پخش صوت، انجام افکت، شبیه‌سازی صدای شخصیت‌های معروف، تولید کردن محتوا، ارتقا کیفیت پادکست یا ویدیو را می توان نام برد.

معرفی بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا

هم اکنون سرویس‌های گوناگون هوش مصنوعی با توانایی تغییر صدا در اختیار کاربران وجود دارد که هر یک از آن‌ها قادر هستند نیاز‌های کاربران را در کنار مجموعه‌ای از ویژگی‌های عمومی خود برطرف نمایند. با بکارگیری ابزار‌های معرفی شده در ادامه می‌توانید به آسانی صدای خود را با روش‌های مختلف تغییر دهید و از تکنولوژی های پیچیده الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای تجزیه تحلیل و این تغییرات بهره ببرید. بهترین قابلیت‌های هوش مصنوعی حذف نویز، بالا بردن کیفیت صدا، تغییر جنسیت، ایجاد شخصیت‌های صوتی و... می باشد. چنانچه نمی‌دانید بهترین ابزار هوش مصنوعی برای تغییر صدا چیست؟ در ادامه تعدادی از ابزار‌های کاربردی هوش مصنوعی برای تغییر صدا را معرفی می کنیم.

سرویس هوش مصنوعی Lovo.ai برای تغییر صدا

سرویس هوش مصنوعی Lovo.ai برای تغییر صدا

از دیگر پلتفرم‌های هوش مصنوعی بر پایه تبدیل متن به گفتار Lovo.ai می باشد. Lovo.ai این امکان را فراهم می آورد تا خیلی راحت بتوانید محتوا‌های خود را با صدا‌های با کیفیت و بسیار شبیه به واقعیت تولید کنید. ویژگی های گسترده این پلتفرم سبب شده تا در میان سایر ابزار‌ها به محبوب‌ترین آن‌ها تبدیل شود. مهم ‎ترین ویژگی این ابزار تنوع صدا، داشتن رابط کاربری آسان، وجود نسخه رایگان و قابلیت استفاده از آن در اندروید، ios و مرورگر می باشد. همینطور به وسیله این پلتفرم به عنوان بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا قادر هستید با صدای خود شخصیت‌های انیمیشنی ایجاد نمایید. این ابزار دارای یک آرشیو صوتی بسیار غنی در میان سایر سرویس‌های این لیست می باشد که در صورت بکارگیری آن می‌توانید بالغ بر ۵۰۰ صدای متفاوت را به ۱۵۰ زمان دنیا انتخاب نمایید. توانایی ویرایش، چگونگی بیان جملات و ویرایش ویدیو از سایر ویژگی‌های این ابزار می باشد که در آخر یک خروجی دلخواه و با کیفیت مناسب را برای شما ایجاد می‌کند.

هوش مصنوعی Fineshare یکی از بهترین های تغییر صدا

هوش مصنوعی Fineshare یکی از بهترین های تغییر صدا

چنانچه به دنبال یک ابزار با کیفیت برای اضافه کردن افکت به فایل‌های صوتی خود می باشید می‌توانید هوش مصنوعی FineVoice را به کار بگیرید. FineVoice این امکان را فراهم می آورد تا با کمک خلاقیت خود یک صدای شخص‌سازی شده و منحصر به فرد برای بازی‌های آنلاین، مکالمه های اینترنتی یا لایو استریم‌ها ایجاد نمایید. این ابزار بعضی افکت‌های آماده را هم در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید صدای خود را به صدای ربات، شخصیت‌های معروف و یا کودک تغییر دهید. هم اکنون این سرویس از پلتفرم‌های محبوب در میان کاربران یوتیوب لایو، فیسبوک لایو، زوم و دیسکورد به شمار می رود. از مهمترین ویژگی‌های این ابزار به ایجاد شورت کات برای پخش صدای خاص و یا ورود فایل‌های مورد نظر با فرمت‌های MP3 و WAV می توان اشاره کرد.

هوش مصنوعی VoiceMod

هوش مصنوعی VoiceMod

نرم‌افزار VoiceMod از هوش مصنوعی برای ویرایش و تغییر صدا استفاده می‌نماید. از طریق این نرم‌افزار به آسانی می‌توانید‌ صدای خود را به صدای خواننده‌های مورد علاقه خودتان، ربات‌ها، شخصیت‌های کارتونی و بسیاری از موارد دیگر تغییر دهید. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا طیف‌های صوتی و نویز پس زمینه را هم به فایل صوتی خود اضافه کنید. چنانچه می خواهید در تماس‌های آنلاین و سرویس‌های استریم بازی‌های چند نفره از تغییر صدا استفاده کنید، این برنامه می تواند به عنوان بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا شما را یاری کند. این هوش مصنوعی آنلاین فقط در نسخه دسکتاپ در دسترس است و اپلیکیشن موبایلی آن توسعه نیافته است. ولی توانایی پشتیبانی از برنامه‌هایی همچون واتساپ، اسکایپ، VRChat، گوگل میت دیسکورد، زوم، Roblox تیم اسپیک و OBS را دارد. در میان بازی‌های قابل پشتیبانی این نرم‌افزار بازی‌هایی همچون فورتنایت، ماینکرفت، WoW، Valorant و LoL به چشم می خورد. اگر می خواهید از نسخه مخصوص دسکتاپ این برنامه استفاده کنید بایستی به سایت رسمی سازنده آن رجوع کنید.

هوش مصنوعی Kits برای ویرایش صدا

هوش مصنوعی Kits برای ویرایش صدا

هوش مصنوعی Kits با ارائه ابزار‌های گوناگون برای ویرایش صدا که همه آنها بر پایه هوش مصنوعی می باشند این امکان را فراهم می آورد تا به آسانی بتوانید از طریق این تکنولوژی صدا‌ها را تغییر دهید. در این سرویس برخلاف سایر ابزار‌های همکاری مستقیم با صاحبان صدا انجام شده و به همین خاطر توانایی استفاده از صدای افراد و حق استفاده از آن موجود می باشد. از این رو هوش مصنوعی Kits قادر است به راحتی برای استفاده‌های تجاری بدون نگرانی از بابت قوانین کپی رایت به کار گرفته شود. این ابزار مدل RVC-2 را برای تمرین کاربران با هوش مصنوعی ارائه کرده است، که اگر به آن نیاز داشتید می‌توانید از طریق این مدل به تمرین با هوش مصنوعی پرداخته و یک خروجی شخصی‌سازی شده مناسب را دریافت نمایید. استفاده از این ابزار کاملاً رایگان بوده و پالت زیبایی از سبک‌های گوناگون آوازی هم به کاربران ارائه شده است.

هوش مصنوعی Speechify برای تبدیل متن به صوت

هوش مصنوعی Speechify برای تبدیل متن به صوت

هوش مصنوعی Speechify و سرویس ارائه شده به وسیله این سایت اغلب بر روی تبدیل متن به صوت تمرکز دارد. از این رو نمی‌توانید این ابزار را برای تغییر صدا و هوش مصنوعی به شکل مستقیم به کار بگیرید. متن خود را در این سرویس تایپ کنید و بعد آن را با صدا‌های مختلف در اختیار داشته باشید. همینطور این ابزار تحت وب با پشتیبانی از انواع ورودی‌ها و فایل‌ها همچون pdf، ایمیل و غیره توانایی استفاده از ۲۰۰ صدای گوناگون را به وسیله کاربران فراهم می‌سازد.

در این ابزار به آسانی می‌توانید سرعت خوانش را کنترل نمایید. به جز آن توانایی خریداری حق کپی رایت صدا‌ها نیز وجود دارد. سرویس Speechyfy از پانزده زبان دنیا و یک افزونه اختصاصی برای مرورگر سافاری و کروم پشتیبانی می‌کند.

هوش مصنوعی Altered هوش مصنوعی تغییر صدا

هوش مصنوعی Altered هوش مصنوعی تغییر صدا

دیگر ابزار بر پایه هوش مصنوعی برای تغییر صدا Altered Studio می باشد. این ابزار از جمله ابزار‌های نسل جدید می باشد که توانایی های خاص برای ویرایش صدا را برای کاربران فراهم می آورد. ویرایشگر صوت با ارائه فیلتر‌های گوناگون می‌تواند فرکانس و تجسم طیف صدا را تجزیه و تحلیل نماید. از این رو توانایی ساخت صدای افراد آشنا همچون دوست، اعضای خانواده و خویشاوندان را برایتان فراهم می سازد. همه توانایی های این سرویس به عنوان بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا در قالب یک اپلیکیشن ارائه شده و همینطور به طور آنلاین در دسترس می باشد. از سایر ویژگی‌های ابزار Altered Studio به غیر از تغییر صدا، می‌توان تبدیل متن به صوت و تبدیل عکس به متن و یا ترجمه فایل‌های صوتی را نام برد. مهم‎ ترین ویژگی این ابزار پشتیبانی از ۷۰ زبان دنیا، توانایی اشتراک‌گذاری راحت تر فایل‌ها و تعامل با گوگل درایو برای ذخیره‌ کردن ابری می باشد.

هوش مصنوعی Hitpaw Voice Changer

هوش مصنوعی Hitpaw Voice Changer

سرویس Hitpaw به عنوان بهترین هوش مصنوعی توانسته است نظر اکثر استریمر‌ها، یوتیوبر‌ها و گیمر‌ها را به خود جلب نماید. همینطور این سرویس را در جلسات آنلاین نیز می توان به کار گرفت. مهمترین علت محبوبیت این سرویس توانایی استفاده از شخصیت‌های معروف بازی‌ها و فیلم‌ها می باشد. همچنین اگر در جلسات آنلاین از این سرویس استفاده نمایید صدای واضح و بی‌نقصی را در اختیار خواهید داشت. از توانایی های مهم این سرویس به عنوان بهترین هوش مصنوعی تغییر صدا، امکان تغییر صدا با هوش مصنوعی به طور همزمان و پشتیبانی از آن در بازی‌ها و برنامه‌های محبوب می باشد. برای داشتن خروجی با کیفیت می‌توان از ویژگی حذف نویز و اکو نیز استفاده نمود.

هوش مصنوعی Murf برای تغییر صدا

هوش مصنوعی Murf برای تغییر صدا

یکی دیگر از ابزار‌های هوش مصنوعی محبوب در این لیست، سرویس Murf می باشد. از طریق این ابزار به غیر از تغییر صدا می‌توانید از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تبدیل متن به صوت یا برعکس نیز استفاده کنید. ویژگی‌ها و امکانات این هوش مصنوعی سبب شده تا به عنوان محصولی کاربردی برای تولید‌کنندگان محتوا، پادکست، ویدیو‌های آموزشی و گسترش دهندگان باشد. مهمترین قابلیت این سرویس توانایی استفاده از ۱۱۰ صدای مختلف و پشتیبانی از ۱۵ زبان زنده دنیا می باشد. چنانچه حساب کاربری در این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت‌ های ویرایش و تغییر صدا با هوش مصنوعی ساخته و می خواهید از این سرویس استفاده کنید، با اعمال تغییرات به دلخواه خود می‌توانید صدای خروجی را به طور شخصی‌سازی شده و نزدیک به صدای موردنظر خود دریافت نمایید.

ارسال نظر
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    پیشنهادهایی برای شما
    پیشنهادهایی برای شما