معرفی بهترین فلش مموری های موجود بازار

معرفی بهترین فلش مموری های موجود بازار
معرفی بهترین فلش مموری های موجود در بازار به همراه معرفی فروشگاه های معتبر برای خرید انواع مموری ها در ظرفیت های مختلف با بهترین قیمت بازار و گارانتی های معتبر. در ادامه با مجله بایول همراه ما باشید تا بهترین ها را برایتان معرفی کنیم.

زمان تقریبی مطالعه 13 دقیقه

معرفی بهترین فلش مموری های موجود بازار

فلش مموری ها را می توان از پرکاربردترین و پرفروش ترین ابزارهای ذخیره سازی فایل ها و داده های گوناگون دانست که می توان گفت اغلب افراد یک عدد یا تعداد زیادی فلش مموری برای جابجایی و ذخیره سازی انواع فایل ها در اختیار دارند. از آنجایی که این محصولات از استقبال زیاد و فروش بالایی برخوردار هستند، فلش مموری ها معمولاً در هر ابعاد و طرحی تولید می شوند و کاربران می توانند با هر سلیقه ای که دارند اقدام به خرید یک فلش مموری خوب برای خودشان کنند.

ولی این مسئله باعث می شود تا حدودی تشخیص و انتخاب یک فلش خوب و با کیفیت برای بعضی از افراد کمی دشوار باشد. از این رو می خواهیم در این مقاله که توسط بایول تهیه و تنظیم شده است برای افرادی که به دنبال بهترین فلش برای خود، خانواده و دوستانشان هستند، بهترین فلش مموری های موجود در بازار را معرفی نماییم.

آنگونه که قبلاً اشاره کردیم، فلش مموری ها در تنوع خیلی زیادی در بازار وجود دارند و افراد می توانند از میان تعداد کثیر فلش، مدلی را که برایشان مناسب است و دوست دارند را انتخاب نمایند. در انتخاب یک فلش خوب معیارهای گوناگونی در کیفیت و بادوام بودن آن تاثیر دارند که بایستی در موقع خرید یا مقایسه، آنها را مد نظر خود قرار دهند. از مهمترین معیارها خرید یک فلش مموری خوب می توانیم به قیمت، ظرفیت، سرعت انتقال داده ها، قابلیت حمل و مقاومت در برابر ضربات و سقوط از ارتفاع اشاره کنیم که در نظر گرفتن همه اینها کیفیت و دوام یک فلش را تعیین می کند. چنانچه نیاز به اطلاعات زیادتری برای آشنایی با انواع فلش داشتید در این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین فلش مموری های بازار

در حقیقت برای انتخاب و خرید بهترین فلش مموری بایستی به این مسئله دقت کنید که از فلش مموری برای چه کارهایی می خواهید استفاده نمایید؟ به عنوان مثال اگر هدفتان از خرید فلش مموری استفاده از آن در ضبط خودرو می باشد، فلشی با ابعاد کوچک و بند انگشتی می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا زمانی که می خواهید از آن استفاده کنید دستتان به طور اتفاقی به آن نخورده و مانع از جدا شدن، صدمه رساندن به فلش مموری و درگاه USB ضبط شود. فلش مموری که برای ضبط خودرو می خواهید تهیه کنید باید در برابر دمای بالا و شوک و ضربه نیز مقاومت خوبی داشته باشد، به این علت که باید در تمام طول شبانه روز به ضبط وصل باشد و این موضوع باعث می شود بدنه آن داغ شود.

چنانچه از روی عادت می خواهید فلش مموری خود را در همیشه همراه خود نگه دارید، مثل عکاسان طبیعت، برای حفظ فایل های با ارزش درون آن باید دارای استانداردهای ضد آب و گرد و غبار نیز باشد. از لحاظ ظرفیتی هم می توانیم بگوییم اگر دانشجو هستید و به رد و بدل کردن و جابجایی فایل های اکسل، پاورپوینت، ورد و غیره نیاز دارید، خرید فلش مموری 32 یا 64 گیگابایتی می تواند کار شما را راه بیندازد و نیازی نیست برای خرید فلش با ظرفیت زیادتر مبلغ اضافی پرداخت کنید.

در ادامه مقاله برای سهولت در تشخیص، انتخاب و خرید یک فلش خوب در این بخش تمامی فلش ها را بر اساس ظرفیت دسته بندی نموده و در هر ظرفیت اقدام به معرفی بهترین فلش مموری های موجود در بازار می کنیم. این موضوع را نیز مد نظر خود قرار دهید که از هر مدل معرفی شده در این فهرست ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و تلاش کردیم با در نظر گرفتن رقبای موجود در هر ظرفیتی، بهترین فلش مموری را که می توانید تهیه کنید خدمتتان معرفی نماییم.

بهترین فلش مموری 8 گیگابایتی: SanDisk Cruzer Blade

بهترین فلش مموری 8 گیگابایتی

شرکت معروف و با سابقه سن دیسک جزو یکی از سه شرکت برتر در زمینه تولید فلش می باشد که فلش های آن دارای طول عمر خیلی زیادی هستند. فلش مموری Cruzer Blade از جمله حافظه های کلاسیک می باشد که هنوز در بازار وجود دارند و یکی از پرفروش ترین فلش های بازار در سالهای اخیر به شمار می روند. جنس بدنه این فلش از پلاستیک با کیفیت بوده که در برابر جذب اثر انگشت مقاوم است. همچنین وجود ترکیب دو رنگ مشکی و قرمز زیبایی خاصی را به آن می بخشد. از طریق رابط اتصال USB 2.0 می تواند به رایانه وصل شود. وزن این فلش مموری حدود 2.5 گرم می باشد که می توان آن را خیلی راحت در جیب شلوار یا کوله پشتی قرار داده و با خود حمل کنید.

 

بهترین فلش مموری 16 گیگابایتی: HP x750w

بهترین فلش مموری 16 گیگابایتی

فلش مموری های HP نمونه ای از بهترین فلش مموری های موجود در بازار می باشند که بیشتر مدل های آن دارای طراحی بی نظیر و جذابی هستند. شرکت اچ پی در فلش مموری x750w بدنه آن را بسیار خلاقانه طراحی کرده است و برای اینکه بتوانید به راحتی حمل کرده و گم نکنید، قسمت بالای بدنه را به شکل یک قلاب طراحی کرده که می توان آن را به جاکلیدی وصل کرد. ظرفیت این فلش 16 گیگابایت می باشد و دارای رابط USB 3.1 است. حداکثر سرعت خواندن اطلاعات در این فلش مموری به 120 مگابایت بر ثانیه می تواند برسد. فلش مموری x750w را می توان به انواع پورت های قدیمی همچون USB 3.0 و USB 2.0 نیز متصل کرد. 

بهترین فلش مموری 32 گیگابایتی: Silicon Power Blaze B10

بهترین فلش مموری 32 گیگابایتی

برند سیلیکون پاور را هم می توان از بهترین تولید کنندگان انواع حافظه های جانبی مانند فلش مموری دانست که توانسته است طرفداران زیادی را به طرف خود جلب کند. جنس بدنه فلش مموری سیلیکون پاور مدل Blaze 10 از پلاستیک سخت طراحی شده که دارای درپوش پلاستیکی می باشد و در برابر ضربات احتمالی و افتادن از ارتفاع مقاومت خوبی دارد. طرح روی فلش به گونه ای است که در برابر گرما واکنش نشان داده و رنگ آن با بالا رفتن دما از آبی به رنگ قرمز تغییر می یابد که این یک ویژگی جالب این فلش مموری به حساب می آید.

رابط اتصال فلش سیلیکون پاور مدل B10 از نوع USB 3.1 می باشد که سرعت خوبی برخوردار است و در نهایت استفاده خود تا 90 مگابایت بر ثانیه سرعت خواندن و 25 مگابایت بر ثانیه سرعت نوشتن اطلاعات را می تواند ارائه دهد. همینطور بر روی بدنه این فلش مموری یک شیار کوچک برای وصل نمودن بند تعبیه شده است که می توان به سبک کلاسیک و قدیمی یک بند آویز برای حمل فلش به آن متصل کرد که این موضوع از تا حدودی مانع از گم شدن احتمالی آن می شود. 

بهترین فلش مموری 64 گیگابایتی: Apacer AH360

بهترین فلش مموری 64 گیگابایتی

از دیگر فلش مموری های با کیفیت موجود در بازار، فلش Apacer AH360 با ظرفیت 64 گیگابایت می باشد که دارای ظاهری شیک و جذاب می باشد. جنس بدنه این فلش فلزی بوده و دارای رنگ متالیک می باشد که به غیر از ظاهر جذاب، در برابر ضربات احتمالی هم مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد. همینطور بر روی قسمت بالای بدنه هم جایی برای وصل کردن به جا کلیدی و بند تعبیه شده است که باعث می شود آن را به راحتی حمل کرد. به غیر از این موارد ظرفیت 64 گیگابایتی فلش AH360 میزان حافظه زیادی را در برای کاربر فراهم می سازد و انواع فایل های مختلف با حجم زیاد را می توان در داخل آن ذخیره کرده و با خود حمل نمود. 

بهترین فلش مموری 128 گیگابایتی: Samsung Bar Plus

کمپانی سامسونگ هم در زمینه تولید فلش مموری نیز از رقبای خود عقب نمانده و در مدل Bar Plus خود تلاش کرده تا محصولی کامل از هر نظر را تولید و به بازار عرضه کند. جنس بدنه این فلش مموری از فلز ساخته شده که در برابر انواع آسیب ها مثل وارد شدن شوک، بیشتر شدن دما، اشعه ایکس، و از همه مهمتر در مقابل نفوذ آب هم مقاومت خوبی دارد و از این رو در هر مکانی بدون اینکه نگرانی داشته باشید می توانید با خود حمل کنید. در انتهای بدنه این محصول شیاری برای وصل کردن بند تعبیه شده است که برای حمل و جابجایی آن، می توان یک بند به آن وصل نمود.

بهترین فلش مموری 128 گیگابایتی

رابط USB استفاده شده در فلش مموری Bar Plus سامسونگ نسل 3.1 می باشد که نهایت سرعت تا 300 مگابایت بر ثانیه را در خواندن اطلاعات می تواند داشته باشد. لازم به ذکر است سرعت نوشتن اطلاعات کمتر از سرعت خواندن می باشد ولی با وجود کیفیت این فلش می توان در حالت کلی عملکرد خوب و سرعت انتقال بالایی را در انتقال فایل ها می توان از آن انتظار داشت. همینطور ظرفیت 128 گیگابایتی این فلش این امکان را فراهم می سازد تا انواع فایل های با حجم زیاد همچون فیلم و سریال های با کیفیت بالا را درون آن ذخیره کرد و از لحاظ ظرفیت و فضای خالی مشکلی ایجاد نخواهد شد.

 

بهترین فلش مموری 256 گیگابایتی: ADATA S102 Pro

ای دیتا نیز جزو برترین تولید کننده گان حافظه در دنیا می باشد و این شرکت در سالهای اخیر توانسته فلش های خوب و با کیفیتی را تولید و به بازار وارد کند. شرکت ADATA با عرضه فلش مموری مدل S102 Pro یک حافظه قابل حمل با حجم بالا و سریع را توانسته طراحی و تولید نماید که از توانایی های پیشرفته ای برخوردار است. جنس بدنه ساخته شده این فلش از آلومینیوم می باشد که دارای دوام بالایی می باشد همینطور برای محافظت در برابر انواع صدمات کانکتور یک درپوش نیز دارد و موقعی که از آن استفاده می کنید می توانید آن را به انتهای فلش وصل کنید تا نگرانی از بابت گم شدن آن نداشته باشید.

بهترین فلش مموری 256 گیگابایتی

سرعت انتقال فایل فلش مموری S102 بالا می باشد و سرعت خواندن اطلاعات گوناگون تا 200 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن نیز تا 120 مگابایت بر ثانیه می تواند برسد. رابط اتصال این محصول USB 3.2 می باشد. لازم به ذکر است این سرعت زیاد برای این اندازه از حجم حافظه امری ضروری می باشد، زیرا برای انتقال فایل هایی با حجم زیاد مانند فایل های تصویری 4K لزوماً سرعت خواندن و نوشتن حافظه بایستی بالا باشد تا در حداقل زمان ممکن انتقال فایل ها به اتمام برسد. فلش مموری ADATA S102 Pro مناسب برای کسانی می باشد که به یک حافظه قابل حمل با ظرفیت بالا برای فایل های سنگین نیاز دارند.

 

بهترین فلش مموری 512 گیگابایتی: SanDisk Ultra Flair

فلش های سری Ultra Flair نمونه ای از بهترین فلش مموری های موجود در بازار از برند سن دیسک هستند که از رابط پر سرعت USB 3.0 بهره می برند. این فلش مموری به لطف داشتن رابط USB 3.0 می تواند به دستگاه های سازگار متصل شده و فایل هایی با ظرفیت زیاد را با سرعت 150 مگابایت بر ثانیه انتقال دهد که در مقایسه با فلش مموری های USB 2.0 سرعت قابل توجهی به حساب می آید. متریال استفاده شده در بدنه آن فلز می باشد که موجب شده در برابر فشار، ضربه و سایش مقاومت خوبی داشته باشد، همچنین ظاهر آن براق بوده و این موضوع زیبایی ظاهری آن را دوچندان می کند.

این مدل از فلش مموری های سن دیسک از توانایی رمزگذاری برخوردار هستند و می توانید با بارگیری نرم افزار SanDisk SecureAccess روی یک پوشه خاص رمز عبور ایجاد نمایید و از این طریق داده های خود را به طور خصوصی ذخیره کرده و امنیت آن را بالا ببرید. سن دیسک یک نرم افزار بازیابی اطلاعات با نام RescuePRO Deluxe برای این سری از محصولات خود ارائه داده است که با بارگیری آن می توانید اطلاعاتی که به طور تصادفی پاک شده اند را به آسانی ریکاوری کنید.

بهترین فلش مموری 512 گیگابایتی

این فلش مموری در حداکثر ظرفیت خود با 512 گیگابایت تولید شده است که بیشترین ظرفیت ارائه شده برای سری Ultra Flair می باشد. آخرین ویژگی این محصول طراحی ظاهری آن می باشد که به شکل مستطیل بوده و با توجه به ابعاد آن و داشتن شیار اتصال بند از می توان مانع از گم شدن اتفاقی فلش مموری شد. با توجه به ظرفیت بالای این فلش مموری و ویژگی هایی همچون بازیابی اطلاعات و ایجاد رمز عبور این مدل از محصولات سندیسک برای ذخیره سازی اطلاعات مهم و حجیم می تواند گزینه خوبی باشد.

 

بهترین فلش مموری 1 ترابایت: Lexar JumpDrive P30

در میان آخرین مدل از بهترین فلش مموری های موجود در بازار که قصد داریم معرفی کنیم، یک فلش با ظرفیت خیلی بالا از شرکت لکسار می باشد که از لحاظ ظرفیت و حافظه ذخیره سازی می توان گفت یک هارد قابل حمل و با سرعت زیاد و با ابعاد خیلی کوچک است. فلش مموری لکسار مدل JumpDrive P30 با داشتن ظرفیت بسیار زیاد یک ترابایت کاملاً شبیه به یک حافظه SSD قابل حمل اما در ابعاد خیلی کوچکتر می باشد که با سرعت زیاد و کارایی بی نظیر در انتقال اطلاعات برای افرادی که همواره باید حجم زیادی از داده ها را درون آن نگه داشته و با خود حمل کنند می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

جنس بدنه این فلش مموری قابل حمل از فلز بوده و ظاهر جذاب آن می تواند حس داشتن یک فلش با کیفیت را به فرد انتقال دهد. رابط اتصال به کار رفته در این فلش مموری از نوع USB 3.2 می باشد که جدیدترین رابط USB است و سرعت آن چندین برابر بیشتر از نسخه های دیگر می باشد. اگر بخواهیم به سرعت انتقال فایل در این محصول بپردازیم لکسار ادعا می کند که فلش JumpDrive P30 تا 450 مگابایت بر ثانیه فایل ها را می تواند بخواند و بنویسد. باید به این نکته اشاره کنیم که در شرایط واقعی و متصل کردن آن به سیستم های با سرعت انتقال مختلف، نمی توان این مقدار سرعت را از آن انتظار داشت.

بهترین فلش مموری 1 ترابایت

به هر حال چنانچه این ادعای لکسار صحیح باشد می توان فلش مموری JumpDrive P30 را از سریعترین فلش های موجود در بازار حساب کرد. شرکت Lexar، در این فلش سیستم رمزنگاری پیشرفته AES 256-bit به کار برده است که باعث می شود خیال کاربر از لحاظ امنیت فلش و عدم دسترسی افراد فرصت طلب به داده های درون آن آسوده باشد، می توان گفت نفوذ به آن تقریبا غیر ممکن می باشد و اطلاعات مهم افراد را در مقابل هکر ها و افراد فرصت طلب محافظت می کند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد