معرفی بهترین هدست های تسکو - TSCO

معرفی بهترین هدست های تسکو - TSCO

زمان تقریبی مطالعه 8 دقیقه

معرفی بهترین هدست های تسکو (TSCO) موجود در بازار

چنانچه برای بازی های رایانه ای از کامپیوتر شخصی یا از کنسول های بازی استفاده می کنید، مسئله ای که اهمیت دارد این است که برای انجام بازی رایانه ای هیچ سیستم صوتی یا اسپیکری نمی‌تواند مثل هدست برای شما مفید باشد. هدست ها با پخش کوچکترین و جزئی ترین صداهای بازی، شما را یاری می کنند تا عملکرد خود را بالا برده و تجربه خوبی از بازی ها به دست آورید.

همچون همه ابزارهای حرفه ای گیمینگ، هدست‌های بازی هم جزء وسایل گران قیمت هستند و بیشتر برندهای تولید کننده این ابزارها، قیمت های بسیار بالایی را برای آن ارائه می دهند. در این میان بعضی از برند ها سعی دارند با تولید محصولاتی باکیفیت بالا ولی با قیمت مناسب، در میدان رقابت از سایر شرکتها جلو بیفتند. کمپانی تسکو یکی از اینها می باشد و هدست های مقرون به صرفه و با کیفیت بالا تولید می نماید. در این مقاله می خواهیم بهترین هدست های تسکو را خدمتان معرفی کرده تا با هدست های گیمینگ این کمپانی هر چه بهتر آشنایی داشته باشید. چنانچه می خواهید به خرید هدست گیمینگ اقدام کنید تا انتهای این مقاله از مجله بایول ما را همراهی کنید.

بهترین هدست های تسکو

کمپانی تسکو یکی از برندهای حرفه‌ای در زمینه تولید محصولات الکترونیکی می باشد. این کمپانی در دسته بندی هدست هم محصولات پیشرفته و به روزتری را توانسته تولید نماید. تنوع زیاد هدفون های گیمینگ تسکو سبب شده تا شما بتوانید با خیالی راحت و متناسب با بودجه و نیازتان از میان هدست‌های گوناگون این شرکت، وسیله مد نظر خود را تهیه نمایید. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با بعضی از بهترین هدست های تسکو که در بازار موجود هستند آشنا کنیم.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5159

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5159 را می توان از بهترین هدست های با کیفیت و خوش ساخت تسکو دانست. این وسیله جزء هدست‌های گران قیمت و حرفه‌ای به حساب می آید که به وسیله کمپانی تسکو تولید شده است. از لحاظ فنی میکروفن این محصول متحرک بوده و می‌توانید موقع استفاده از این هدست، میکروفن آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5159

در هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5159 می توانیم یک هدبند قابل انعطاف را مشاهده کنیم که سبب می‌شود هدست به راحتی روی سر شما قرار گرفته و بدون ایجاد فشار روی سرتان هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5159 را به کار بگیرید. آن طور که از نام این محصول برمی آید، هدست گیمینگ TSCO GH 5159 از طریق سیم می تواند به تجهیزات رایانه ای متصل شود. طول کابل این هدست گیمینگ دو متر می باشد. سیم به کار رفته در این هدست جک ۳٫۵ میلی متری صدا می باشد که می‌توان آن را به سیستم رایانه ای، لپ تاپ، کنسول بازی و غیره متصل نمود.

در داخل جعبه این محصول استندی وجود دارد تا زمانی که از این هدست استفاده نمی کنید آن را روی این استند قرار دهید. می‌توانید از هدست TSCO GH 5159 برای انجام بازی، مکالمه، مشاهده فیلم و غیره استفاده نمایید. این محصول دارای نورپردازی RGB هفت رنگ با قابلیت تغییر می باشد که زیبایی خاصی را به این محصول بخشیده است.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5157

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5157 را می توان جزء باکیفیت ترین و بهترین هدست های گیمینگ تسکو نام برد. چنانچه می خواهید یک هدست باکیفیت و مقرون به صرفه برای خودتان بخرید، توصیه می کنیم که به دنبال هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5157 باشید و این محصول را برای خودتان تهیه کنید.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5157

جنس سیم به کار رفته در هدست گیمینگ TSCO GH 5157 از نوع کابل مقاوم و روکش کنفی بافته شده می باشد. طول کابل این محصول 2 متر بوده و این موضوع سبب می‌شود تا بعد از متصل کردن این هدست به سیستم رایانه ای، بتوانید در فاصله زیادتری از سیستم به انجام بازی ها بپردازید. چگونگی اتصال باسیم این هدست از طریق رابط USB می باشد. این رابط سبب می شود تا بتوانید هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5157 را به انواع مختلف تجهیزات رایانه ای، لپ تاپ، کنسول بازی و غیره متصل نموده و آن را به کار بگیرید.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO GH 5157 از نورپردازی RGB برخوردار می باشد و میکروفون آن به صورت متحرک است. همچنین حساسیت آن ۴۵- دسی بل می باشد. هدست TSCO GH 5157 را می توان جزء بهترین هدفون های تسکو دانست که مناسب برای انجام بازی های رایانه ای، مکالمه، مشاهده فیلم و غیره می باشد. هدبند این هدست طوری طراحی شده است که بسیار نرم بوده و این مسئله سبب می‌شود تا هنگام استفاده از آن فشاری روی سر خود حس نکنید. شایان ذکر است که هدست گیمینگ TSCO GH 5157 دارای گوشی‌های ارگونومیک می باشد و جنس کاپ آن به گونه ای است که مانع از عرق کردن شده و به راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید.

هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5153

هدست مخصوص بازی تسکو مدل TH-5153 از دیگر مدل های باکیفیت هدست تسکو می باشد. این هدست از طراحی زیبا و خاصی برخوردار است. این موضوع سبب می شود تا افرادی که قصد خرید بهترین هدست های تسکو با طراحی خاص را دارند، از میان محصولات گوناگون هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5153 را انتخاب کرده و این محصول را به کار بگیرند.

هد بند به کار رفته در این محصول توانایی انعطاف پذیری خوبی دارد و در قسمت درونی هدفون گیمینگ TSCO TH 5153 استفاده از چرم را می توانیم مشاهده کنیم و جنس قسمت بیرونی آن از PVC می باشد. هدفون گیمینگ TSCO TH 5153 برای اتصال از طریق سیم و رابط جک ۳٫۵ میلی متری استفاده کرده است. داشتن این رابط به شما کمک می‌کند تا به راحتی بتوانید این هدست را به کنسول‌های بازی، رایانه، لپ تاپ و غیره متصل نموده و آن را به کار بگیرید. طول کابل هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5153 به طول ۲٫۱ متر می باشد و این مسئله موجب شده تا بتوانید با فاصله مناسب از هدست استفاده نمایید.

هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5153

هدست تسکو TH 5153 از کیفیت صدای ۸۰ دسی بل برخوردار است. همینطور حساسیت این محصول ۱۰۵ دسی بل می باشد. در هدست تسکو TH 5153 میکروفن متحرک با قابلیت چرخش 180 درجه به کار رفته است که دارای کیفیت HD می باشد. میکروفون این هدست دارای سیستم کاهش نویز است که صداهای اضافی و مزاحم اطراف را حذف کرده و سبب می‌شود تا بتوانید موقع انجام بازی تمرکز خوبی روی گیم داشته باشید.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO TH5151

هدست گیمینگ تسکو مدل TH-5151 را می توان یکی از خاص ترین و بهترین هدست های تسکو ارزان قیمت بازار دانست. کمپانی تسکو در ساخت این محصول از متریال مقاوم و باکیفیتی استفاده کرده است.

کاپ به کار رفته در هدست گیمینگ تسکو مدل TH-5151 بسیار نرم بوده و جنس آن از چرم مصنوعی می باشد. چرم به کار رفته در آن سبب می‌شود تا بتوانید در طولانی مدت از هدست تسکو مدل TH-5151 استفاده نمایید. هدست گیمینگ تسکو TH-5151 که جزء ارزان ترین هدست های تسکو به حساب می آید طوری طراحی شده است که تمام سطح گوش را پوشش داده و همینطور مانع از وارد شدن صداهای مزاحم محیط اطراف به داخل گوش شود. متریال استفاده شده برای هدبند این هدفون به گونه ای است تا حداقل فشار را روی گوش و سر شما وارد نماید. همینطور هدبند هدست گیمینگ تسکو TH-5151 از توانایی تنظیم ارتفاع برخوردار می باشد تا بتوانید به صورت حرفه‌ای از آن استفاده نمایید.

هدست گیمینگ سیم دار TSCO TH5151

برای اتصال هدست گیمینگ تسکو TH-5151 به سیستم های مختلف بایستی از رابط جک ۳٫۵ میلی متری صدای این محصول استفاده نمایید. بودن این رابط سبب خواهد شد تا بتوانید این هدست را به سیستم هایی همچون گوشی‌های هوشمند، تبلت، کنسول‌های بازی، رایانه ها، لپ تاپ و غیره متصل نمایید. طول کابل به کار رفته در هدست گیمینگ تسکو مدل TH-5151 دو متر می باشد و در ساخت آن الیاف به هم بافته شده به کار رفته است. این مسئله سبب می‌شود تا کابل این هدست در مقابل کشیدگی، گره خوردن و پارگی مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

میکروفون استفاده شده در این هدفون انعطاف پذیری خوبی دارد و توانایی چرخش ۱۸۰ درجه را نیز دارد. با تنظیم میکروفون هدست گیمینگ تسکو مدل TH-5151 می توانید زاویه آن را دقیقاً جلوی دهان خود قرار دهید. همچنین هدست گیمینگ تسکو TH-5151 دارای نورپردازی داخلی RGB رنگی می باشد که زیبایی آن را دوچندان می کند.

هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5155

چنانچه می خواهید به خرید یکی از ارزان ترین و بهترین هدست های تسکو اقدام کنید، هدست تسکو مدل TH 5155 می تواند بهترین گزینه برای انتخاب شما باشد. هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5155 از سری های با ابعاد بزرگ برخوردار است که موجب می‌شود تا تمامی سطح گوش پوشش داده و بدون آنکه صداهای مزاحم اطراف به گوش به گوش برسد آن را به کار بگیرید.

جنس کاپ‌های استفاده شده در این هدفون از چرم مصنوعی می باشد. بودن این چرم مصنوعی در هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5155 مانع از عرق کردن گوش‌های شما موقع استفاده از آن خواهد شد. بنابرین می توانید مدت زمان زیادتری آن را استفاده کنید. هدفون گیمینگ TSCO TH 5155 طوری طراحی شده است که استفاده از آن سبب خستگی نشده و فشاری را روی سر و گوش خود احساس نخواهید کرد. هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5155 دارای میکروفن از نوع متحرک می باشد و می‌توانید با تنظیم زاویه میکروفون صداهای باکیفیتی را ضبط کرده و یا گفتگویی با وضوح بالا و بدون نویز داشته باشید.

هدفون گیمینگ سیم دار TSCO TH 5155

هدست گیمینگ TSCO TH 5155 به گونه ای است که می‌توانید آن را به گوشی موبایل، لپ تاپ، رایانه، کنسول بازی و غیره متصل نمایید. رابط به کار رفته در این هدست از نوع جک صدای ۳٫۵ میلی متری می باشد و همینطور جنس کابل آن از نوع TPE بوده که در مقابل کشیدگی، پارگی و گره خوردگی مقاومت بالایی دارد. نشانگر LED و کلیدهای فیزیکی تعبیه شده روی این هدست سبب می‌شود تا بتوانید صدای موسیقی، تماس و میکروفن را کنترل کنید.

هدست TSCO TH-5124

کاربرانی که می خواهند به خرید بهترین هدفون تسکو اقدام کنند ولی نمی خواهند هزینه خیلی زیادی برای خرید این مدل از محصولات صرف کنند، می‌توانند از میان بهترین هدست های TSCO، هدست تسکو مدل ۵۱۲۴ را انتخاب کرده و این محصول را تهیه کنند. قیمت مقرون به صرفه این هدست سبب می شود تا آن را به عنوان یکی از ارزان قیمت ترین هدست‌های حرفه‌ای ارائه شده به وسیله کمپانی تسکو دانست.

هدست TSCO TH-5124

هدست TSCO TH-5124 را می توان جزء بهترین و مقرون به صرفه ترین هدست های تسکو دانست که یک عدد میکروفن نیز روی آن تعبیه شده است. میکروفون این هدست از توانایی چرخش ۱۸۰ درجه برخوردار بوده و می‌توانید آن را به آسانی تنظیم نمایید. برای اتصال هدست TSCO TH-5124 به سیستم های گوناگون می‌توانید از کابل آن استفاده نمایید. اندازه کابل این هدست ۲٫۲ متر می باشد و بعد از وصل نمودن هدست TSCO TH-5124 به سیستم مد نظر، از فاصله مناسب تری از دستگاه قرار گرفته و آن را به کار بگیرید.

ابعاد این محصول تقریباً بزرگ می باشد و این موضوع سبب می‌شود، زمانی که هدست TSCO TH-5124 بر روی گوش قرار گرفت، همه سطح گوش را پوشش داده و از ورود صداهای اضافی محیط اطراف به گوش جلوگیری کند. همه موارد ذکر شده سبب می‌شود تا بتوانید به آسانی هدست TSCO TH-5124 را به کار گرفته و به این وسیله حس بسیار خوبی را هنگام بازی کردن تجربه کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد