معرفی محصولات بایول

معرفی محصولات بایول
در این مطلب به معرفی محصولات ارائه شده در فروشگاه بایول خواهیم پرداخت، شما در این مطلب خواهید فهمید که در این فروشگاه چه نوع محصولاتی عرضه می شوند. این مطلب صرفا برای معرفی انواع محصولات است و شرح مفصل در مقاله های دیگر ارائه شده اند.

محصولات بایول

فروشگاه اینترنتی بایول در زمینه لوازم جانبی کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل، تجهیزات ذخیره سازی و شبکه فعالیت دارد. این محصولات بایول به صورت دسته بندی های مختلف در وب سایت فروشگاه به خوبی دیده می شوند. در مقاله حاضر به معرفی انواع محصولات بایول خواهیم پرداخت.

محصولات کامپیوتر

این محصولات شامل انواع ماوس کامپیوتر، کیبورد، هدفون و هدست، میکروفون، اسپیکرهای رومیزی، کیس، پاور، انواع دی وی دی رایتر، انواع کابل صوتی و تصویری و تمامی کابل های مورد نیاز، انواع تبدیلات مورد استفاده و غیره می باشد.

ماوس

در فروشگاه جدیدترین و بهترین انواع ماوس سیمی، ماوس بیسیم، ماوس گیمینگ و حتی ماوس سایلنت ارائه می شود. این ماوس ها در بهترین برندهای ایرانی و خارجی و با بهترین قیمت ها و گارانتی های معتبر ارائه می شوند. بایول به هیچ وجه اجناس فیک نمی فروشد.

ماوس

کیبورد

انواع کیبورد های سیمی، بیسیم و گیمینگ با بهترین قیمت و جدیترین و به روز ترین محصولات را از بایول می توانید تهیه کنید. قابل توجه گیمرها و تایپیست های عزیز، شما می توانید بهترین کیبورد ها را برای انجام تمامی امور بازی و تایپ را از این فروشگاه تهیه کنید. همچنین انواع کیبورد مناسب مصارف عادی خانگی و اداری و سازمانی نیز همیشه موجود هستند. بایول متعهد می شود که تمامی کیبوردها از برندهای معتبر ایرانی و خارجی با بهترین گارانتی می باشد. 

کیبورد

هدفون و هدست

انواع هدفون و هدست های شامل هدست های سیمی و بیسیم یا همان بلوتوثی می باشد. این هدست ها از انواع برندهای معتبر همچون جی بی ال، تسکو و غیره با گارانتی معتبر می باشند. اگر عاشق موسیقی هستید، اگر زن خانه دار هستید دوست دارید هنگام کار در خانه به صدای موسیقی دلخواه با بهترین تون صدا گوش دهید، اگر ورزشکار هستید و دوست دارید هنگام ورزش در بیرون یا هنگام دوندگی به موسیقی دلخواه خود گوش دهید هدست های بیسیم بایول بهترین گزینه برای شما هستند. حتی اگر گیمر هستید دوست دارید با هم تیمی های خود در ارتباط باشید بهترین هدست های گیمینگ را در بین محصولات فروشگاه می توانید تهیه کنید.

هدفون و هدست

میکروفون

شما می توانید انواع میکروفون رومیزی و یقه ای از معمولی گرفته تا حرفه ای را در بایول تهیه کنید. اگر کسی هستید که تولید محتوا انجام می دهید یا اینکه در مکالمات و کلاس های آنلاین شرکت می کنید یا پادکست تولید می کنید، در هر صورت می توانید میکروفون مناسب خودتان را از ما تهیه کنید.

میکروفون

اسپیکر

در این قسمت از معرفی محصولات بایول، اسپیکر را داریم. کسایی که به صدای موسیقی علاقه دارند چه برای مصارف عادی و چه حرفه ای، حتما بهترین گزینه خود را از بین اسپیکرها پیدا خواهید کرد. انواع اسپیکر رومیزی، به صورت دو تکه یا چند تکه با بهترین قیمت ها از بهترین برندها را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید. حتی اگر اهل گردش هستید می خواهید در مسافرت یا پیک نیک همراه خود اسپیکر قدرتمند داشته باشید و در جمع خانواده به موسیقی گوش داده و رقص و پایکوبی را با بهترین کیفیت موسیقی در بالای کوه تجربه کنید. اسپیکرهای شارژی یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهند بود. بهترین اسپیکر های شارژی را در تنوع مدل و قیمتی می توانید از اینجا تهیه کنید.

اسپیکر

رم کامپیوتر

رم های کامپیوتر از اجزای سخت افزاری جدائی ناپذیر کامپیوتر ها هستند که تاثیر مستقیمی در قدرت و سرعت کامپیوتر ها دارند. انواع رم کامپیوتر از انواع DDR2 و DDR3 و DDR4 را می توانید از برندهای مختلف و ظرفیت های مختلف تهیه کنید.

دی وی دی رایتر

هرچقدر در تکنولوژی جلوتر بریم شاهد این هستیم که درایو های نوری از لپ تاپ ها و کامپیوترها در حال حذف شدن هستند. ولی با این حال تعداد زیادی کامپیوتر و لپ تاپ هستند که به این قطعات محتاج هستند. در بین محصولات بایول انواع دی وی دی های کامپیوتر و لپ تاپ را در مجموعه کار خود دارد. یکی از بهترین گزینه ها که با حذف دی وی دی رایتر ها ظهور کرده اند. دی وی دی های اکسترنال هستند که هم می توانید به راحتی آن را حمل کنید و هم در دستگاه های مختلف استفاده کنید.

کیس کامپیوتر

کیس های کامپیوتر از قطعات اولیه و ضروری کامپیوتر هستند. داشتن یک کیس خوب قطعا تاثیری در عملکرد سیستم کامپیوتری شما نخواهد داشت. ولی اگر یک سیستم گران قیمت دارید حیف نیست که آن را روی یک کیس معمولی سوار کنید؟ داشتن کیسی با قابلیت های زیاد و استحکام و با دوام میتواند ابهت سیستم شما را دو چندان کند. البته این موضوع برای گیمر ها یک امری ضروری محسوب می شود. کیس های بایول با تنوع عالی و قیمت های مختلف موجود هستند.

کیس کامپیوتر

پاور کامپیوتر

پاورها تقریبا در تمامی محصولات الکترونیکی پیدا می شوند. چه یک سیستم کامپیوتری معمولی داشته باشید و چه پیشرفته حتما نیاز به یک پاور خوب و با کیفیت دارید. پاورها تنها وظیفه ای که دارند تامین برق کامپیوتر شما می باشد. بنا به سیستم کامپیوتری که دارید شما باید بهترین پاور مورد نیاز خود را تهیه کنید. توضیحات لازم را در مورد هر محصول در صفحه هرکدام داده شده و اگر نیاز به راهنمایی داشتید کارشناسان بایول آماده راهنمایی شما هستند.

معرفی کابل های بایول

شما می توانید سیر تا پیاز انواع کابل مورد نیاز در کامپیوتر را پیدا کنید. انواع کابل برق کامپیوتر و لپ تاپ، انواع کابل های صوتی، تصویری و غیره در کیفیت و متراژهای مختلف برای مصارف گوناگون موجود هستند. همچنین انواع کابل های پرینتر و افزایش طول یو اس بی را می توانید در اندازه های مختلف را تهیه کنید. تنوع کابلی برای کامپیوتر در این فروشگاه به قدری است که از مطرح کردن تک تک آنها در این مقاله تقریبا غیر ممکن است.

کابل های

معرفی محصولات تبدیلی بایول

در این دوره که تنوع پورت های کامپیوتری زیاد شده است، قطعا هرچند گاهی نیاز خواهید داشت تا انواع درگاه ها را به هم تبدیل کرده و در سیستم خود استفاده کنید. برای مثال فرض کنید میخواهید کامپیوتر خود را به تلویزیون متصل کرده و در تصویر بزرگتر مشاهده کنید. کامپیوتر شما خروجی وی جی آ می دهد ولی تلویزیون ورودی وی جی آ ندارد در عوض اچ دی ام آی دارد. در این صورت می توانید خروجی کامپیوتر خود را با استفاده از تبدیل VGA به HDMI تبدیل کرده و به راحتی کار خود را انجام دهید. تنوع تبدیلات در محصولات و موضوعات بسیار زیاد هستند. شما می توانید تبدیلات مورد نیاز خود را از بایول تهیه کنید.

هاب یو اس بی

هاب های یو اس بی همانطور که از نام آنها معلوم است، قطعات سخت افزاری هستند که دارای چندین پورت یو اس بی هستند. در شرایطی که شما در کامپیوتر و مخصوصا لپ تاپ از کمبود این پورت رنج می برید می توانید به راحتی با تهیه یک هاب یو اس بی تعداد پورت های خود را افزایش دهید و به راحتی دستگاه های بیشتری متصل کنید. بایول بهترین هاب ها را در اختیار شما می گذارد.

فن خنک کننده

فن های خنک کننده از عناصر جدائی ناپذیر سیستمهای کامپیوتری محسوب می شوند. داشتن فن مناسب تاثیر مستقیمی در کارایی سیستم کامپیوتری شما خواهد داشت. هرچه سیستم شما خنک تر باشد کارایی قطعات بالاتر خواهند بود. 

گیم پد

دسته بازی ها عناصر محبوب گیمر ها هستند. بدون دسته بازی انجام بعضی بازی ها مثل فوتبال بسیار دشوار خواهد بود. اگر گیمر حرفه ای هستید یا هرچند گاهی به عنوان تفریح بازی می کنید دسته بازی های متنوع برای نیازهای مختلف با قیمت های متنوع در فروشگاه بایول پیدا می شود.

معرفی محصولات موبایل بایول

همچنین دسته محصولات موبایل شامل انواع هندزفری های سیمی و بیسیم، انواع کابل موبایل و شارژر موبایل، شارژرهای فندکی انواع پاور بانک می باشد.

هندزفری های ما

هندزفری ها یکی از بهترین محصولات برای موبایل شما می باشند. شما می توانید از این محصولات بایول در همه جا به بهترین شکل استفاده کنید. امروزه تنوع بسیار زیادی از انواع هندزفری ها پیدا می شوند. انواع هندزفری سیمی و بیسیم برای مصارف گوناگون تولید شده اند. وقتی در هواپیما یا اتوبوس در حال حرکت هستید و میخواهید به موسیقی یا فایل صوتی آموزشی گوش دهید هندزفری ها بهترین گزینه ها هستند. حتی بعضی هندزفری های بیسیم هستند که به صورت تک گوش تولید شده اند بیشتر برای انجام مکالمه مناسب هستند و افرادی که زیاد با موبایل صحبت می کنند بهتر است از این نوع هندزفری ها استفاده کنند.

هندزفری

کابل موبایل

مهم نیست که چه نوع تلفن همراهی داشته باشید در هر صورت شما برای شارژ موبایل خود نیاز به یک کابل دارید. داشتن بهترین کابل هم شارژ را تحت فشار قرار نمی دهد و هم بهترین راندمان را برای شارژ خواهد داشت. دقت کنید کابلی که میخرید متناسب با موبایل شما بوده و بتواند بنا به ظرفیت باتری با بهترین سرعت شارژ نماید. شما علاوه بر شارژ موبایل می توانید از آن برای انتقال دیتا و اطلاعات خود بین کامپیوتر و موبایل انجام دهید.

کابل موبایل بایول

شارژر موبایل

بهترین شارژرهای موبایل را برای انواع تلفن همراه می توانید از بایول تهیه کنید. در نظر داشته باشید که در بایول به هیچ عنوان شارژر فیک فروخته نمی شود و در صورت عدم رضایت قطعا مرجوعی را خواهیم پذیرفت.

شارژر فندکی

شارژرهای فندکی یکی از بهترین گزینه های برای شارژ گوشی خود در داخل اتوموبیل هستند. اگر دائم در حال حرکت یا مسافرت طولانی هستید. قطعا داشتن یک شارژر فندکی ماشین برای شما ضروری است. شما با استفاده از این محصولات بایول می توانید در داخل ماشین موبایل و تمامی دستگاه های مورد نظر را شارژ کنید.

شارژر فندکی

پاور بانک

پاور بانک ها امروزه کاربرد بسیار زیادی دارند. اگر در حال مسافرت هستید، اگر به پیک نیک می روید یا در هر صورت در جایی هستید که امکان شارژ دستگاه خود را ندارید پاور بانک ها بهترین گزینه برای شما محسوب می شوند. دقت داشته باشید که پاور بانک ها در ظرفیت های مختلف تولید شده اند. هرچه ظرفیت پاور بانک بیشتر باشد تعداد دفعاتی که می توانید موبایل خود را با آن شارژ کنید بیشتر خواهد بود.

تجهیزات ذخیره سازی

شما در فروشگاه بایول می توانید انواع تجهیزات ذخیره سازی اعم از انواع هاردهای کامپیوتر و لپ تاپ 2.5 و 3.5 اینچی را پیدا کنید. همچنین انواع هارد اکسترنال از برندهای معتبر و گارانتی اصیل و حافظه های SSD نیز موجود می باشند.

تجهیزات ذخیره سازی

فلش مموری

امروزه فلش مموری ها از تجهیزات جدائی ناپذیر در استفاده از کامپیوترها هستند. شما چه دانشجو باشید، چه راننده تاکسی و یا یک شخص عادی که امور معمولی خود را در استفاده از کامپیوتر می گذراند و یا اینکه یک شخص حرفه ای باشید در هر صورت قطعا به یک فلش مموری خوب نیاز خواهید داشت. امروزه رفته رفته با حذف دی وی دی رایتر ها نقش این مموری های کوچک و پر طرفدار بیشتر می شود. امروزه از فلش مموری ها برای ذخیره سازی اطلاعات شخصی همچون عکس و فلیم های خانوادگی، برای جابجایی پروژه های کار شده، برای گوش دادن به موسیقی و فایل های صوتی و حتی همانطور که گفته شد با کم رنگ شدن نقش دی وی دی ها نصب نرم افزارها و سیستم عامل ها به دلیل ظرفیت و سرعت بالایی که دارند به صورت گسترده استفاده می شوند به طوری که حتی برای بعضی اشخاص داشتن یک فلش مموری کفایت نمیکند.

فلش مموری

معرفی تجهیزات شبکه ای

می توان گفت امروزه بدون وجود تجهیزات شبکه دیگر سیستم های کامپیوتری به تنهایی معنا و کاربرد خاصی ندارند. بیش از 90 درصد استفاده ها امروزه بدون وجود سیستم شبکه ای تقریبا بی معنی خواهد بود. شما چه در خانه خود یک کامپیوتر داشته باشید و یا در محیط اداری در هر صورت نیاز به اتصال به شبکه ای دارید که بتوانید در آن به بهترین شکل اطلاعات مورد نیاز را دریافت کرده یا منتقل نمایید. شما در فروشگاه بایول می توانید انواع تجهیزات شبکه همچون انواع مودم، روتر، سوئیچ، کارت شبکه های سیمی و بیسیم، انواع کابل شبکه و غیره را تهیه نمایید.

لوازم لپ تاپ

لوازم لپ تاپ در فروشگاه بایول شامل انواع کول پد یا همان پایه خنک کننده لپ تاپ، اسپیکرهای لپ تاپی، انواع کیف لپ تاپ، شارژر و سایر لوازم مربوط به لپ تاپ می باشد.

کول پد بایول

کول پد لپ تاپ

کول پد ها یکی از لوازم جانبی بسیار ضروری برای لپ تاپ ها هستند، اگر زیاد از لپ تاپ استفاده میکنید و اگر کارهای سنگین از لپ تاپ خود میکشید داشتن یک فن خنک کننده قطعا برای شما ضروری است. همچنین اگر گیمر هستید و بازی های سنگین اجرا میکنید داشتن یک کول پد برای شما واجب است. هرچقدر قطعات سیستم شما در حین استفاده خنک باشند همانقدر عمر طولانی و عملکرد بهتری خواهند داشت. امروزه فن ها در شکل و شمایل و توانایی های مختلفی ساخته شده اند. ویژگی بعضی از این محصولات همچون قابلیت تنظیم ارتفاع، تعداد فن، تعداد پورت یو اس بی، ویژگی های ظاهری همچون نور پردازی و طراحی فانتزی و غیره هستند.

اسپیکرهای لپ تاپی

همانطور که می دانید اسپیکرهای لپ تاپ ها توان خروجی نسبتا ضعیفی دارند، آنها طوری طراحی شده اند که صرفا نیاز شما را رفع کنند. اکثرا برای گوش دادن به موسیقی با وضوح و تون صدای بالا مناسب نیستند. در این شرایط شما بهتر است که از اسپیکرهای لپ تاپی کوچک و در عین حال پرقدرت که انتظارات شما را برآورده کند استفاده کنید. شما می توانید این اسپیکرها را در روی میز کار خود قرار داده و یا حتی درون کیف لپ تاپ حمل کنید. اسپیکر های مخصوص لپ تاپ را در بایول می توانید پیدا کنید.

کیف لپ تاپ

اگر سیستم کامپیوتری شما لپ تاپ است قطعا نیاز به یک کیف خوب دارید. چون ماهیت لپ تاپ توانایی حمل کردن آن است پس برای حمل آن به یک کیف لپ تاپ خوب نیاز دارید. شما می توانید انواع کیف لپ تاپ با بهترین برندها و انواع جنس همچون پارچه ای، برزنتی و حتی چرمی را از فروشگاه بایول تهیه کنید.

کیف لپ تاپ

کلام آخر

قبل از هر چیز بابت وقتی که گذاشتید و این مطلب را مطالعه کردید از شما متشکریم. این مقاله با این هدف نوشته نشده بود که شما اطلاعاتی در مورد تجهیزات کامپیوتری داشته باشید. در این مطلب سعی کردیم انواع محصولاتی که در فروشگاه بایول ارائه می شوند را برای شما معرفی کنیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد