چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

زمان تقریبی مطالعه 10 دقیقه

چگونه در اینستاگرام ریپلای کنیم؟

در این سال‌های اخیر اینستاگرام بیشترین سرعت رشد را بین شبکه های اجتماعی داشته است. هدف اصلی اینستاگرام در روزهای آغازین فعالیت خود اشتراک گذاری عکس یا فیلم با متن کوتاه پایین آن (کپشن) بود؛ ولی با گذشت زمان سایر توانایی هایی همچون استوری گذاشتن و ریلز هم به آن افزوده شدند. در سالهای گذشته افراد کمتری به چت کردن در بخش دایرکت اینستاگرام تمایل داشتند تا اینکه مارک زاکربرگ آپدیت ریپلای دایرکت اینستاگرام را ارائه کرد. بعد از ارائه این آپدیت، فعال نمودن ریپلای اینستا به یکی از مهم‌ترین چالش های کاربران برای استفاده از اینستاگرام تبدیل شد. چنانچه شما نیز با این مشکل روبرو می باشید یا به دنبال آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام هستید؛ تا انتهای این مقاله که توسط بایول گردآوری شده است ما را همراهی کنید.
 
چگونه در اینستا ریپلای کنیم
  
به غیر از این، فیسبوک با معرفی پیام‌رسانی میان این دو سایت، اینستاگرام و مسنجر را با هم ادغام کرده است. رابط پیام‌رسان اینستاگرام با نام دایرکت در پی این بروزرسانی ویژگی‌های جذاب بسیاری را از مسنجر دریافت می نماید. واکنش‌های ایموجی سفارشی، تم‌های چت رنگارنگ، جواب ها و فرستادن پیام، برچسب‌های سلفی، حالت ناپدید شدن، افکت‌های پیام متحرک و عملکرد Watch Together در بخش مسنجر ابزارهای پیام‌رسان جدید در اینستاگرام می باشند.
از بین همه ابزارهای جدید اینستاگرام دایرکت، جواب دادن به یک پیام اینستاگرامی خاص می تواند مفید واقع شود. حالا کاربران اینستاگرام قادر هستند پیام‌های فردی را در دایرکت مشاهده کرده و به آنها جواب دهند یا در حقیقت آن را ریپلای نمایند. مانند مسنجر و واتساپ، ویژگی Swipe to answer to messages در اینستاگرام نیز کار می‌کند. شما می‌توانید مستقیماً به یک پیام بخصوصی در یک چت شخصی یا گروهی با ویژگی Swipe to Reply جواب دهید. جواب های داده شده، مکالمات طولانی، مخصوصاً در چت‌های گروهی بزرگ می تواند کاربرد زیادی داشته باشد.
پس در این مقاله یاد خواهیم گرفت، چگونه در اینستا ریپلای کنیم و چگونه در اینستا به پیام پاسخ دهیم. در این مقاله تا انتها ما را همراهی نمایید تا همه چیز را در مورد ریپلای کردن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.
 

چگونه در اینستا ریپلای کنیم

ممکن است نخست برایتان این پرسش بوجود آید که ریپلای یعنی چه؟ ساده‌ترین معنی برای کلمه انگلیسی ریپلای (Replay) را «پاسخ» می‌توان بیان کرد. ریپلای اینستاگرام به معنی جواب دادن به یک کامنت بخصوص و یک پیام خاص است به گونه ای که پاسخ شما زیر نظر قبلی درج شود. برای انجام دادن این کار لزومی ندارد کار سختی را انجام دهید. آنگونه که انتظار می‌رود ریپلای دایرکت اینستاگرام از ریپلای کامنت‌ها متفاوت می باشد.  همینطور فعال كردن ريپلاي اينستاگرام اندروید با نسخه iOS فرقی ندارد. برای اینکه یاد بگیرید فعال کردن ریپلای اینستاگرام چگونه انجام می شود تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.
 
در اینستاگرام، اگر می‌خواهید شخصی را تگ نمایید، علامت @ را تایپ کنید، بعد از آن نام کاربری او را تایپ کنید. اینستاگرام از کسانی که شما آنها را دنبال می‌کنید، پیشنهاداتی برایتان نمایش می دهد تا بتوانید یکی را انتخاب نمایید. معمولاً نام کسانی را که ابتدا روی آن تصویر نظر داده‌اند و امکان دارد کسانی را که شما با آنها بیشتر ارتباط دارید، ارائه می‌دهد. هنگامی که پیشنهادات نمایش داده می‌شوند، می‌توانید بر روی کسی که قصد دارید ریپلای بزنید ضربه زده یا تایپ کردن را ادامه دهید تا پیشنهادات دقیق تری را نیز مشاهده کنید. زمانی که روی گزینه خود در لیست ضربه زدید، نام آنها در نظر شما مشاهده شده و قادر هستید نظر خود را تایپ کنید.
کسی که نظر داده از جواب شما اطلاع پیدا نخواهد کرد جز اینکه او را تگ نمایید. در صورتی که او را تگ کنید یا با ریپلای پاسخ او را بدهید. به هر حال دفعه بعد که با گوشی خود به اینستاگرام وارد می‌شود، یک اعلان دریافت خواهد کرد با این موضوع که شخصی روی عکس‌هایش نظر گذاشته یا او را ریپلای نموده است و می تواند نظر شما را در لیست اعلان‌ها مشاهده کند.
 

  

ریپلای کردن به یک پیام خاص در اینستاگرام

از دست دادن پیام در دایرکت‌های اینستاگرام، مخصوصاً در یک متن گروهی بزرگ، بسیار راحت است. شما می‌توانید با جواب دادن مستقیم به یک پیام بخصوص، از این مشکل جلوگیری نمایید. در ادامه مطلب چگونگی جواب دادن مستقیم به پیام‌ها در دایرکت اینستاگرام و همچنین آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام را می توانید مشاهده کنید. چنانچه  احساس می‌کنید برای چگونگی فعال کردن ریپلای اینستاگرام نیازمند آموزش هستید، مطالعه این مقاله می تواند برایتان سودمند باشد.
قابلیت جواب دادن مستقیم به یک پیام بخصوص از ویژگی‌های به‌روزرسانی اینستاگرام می باشد. چنانچه هنوز هم ریپلای اینستاگرام شما فعال نمی باشد، می‌توانید این ویژگی را از قسمت تنظیمات برنامه فعال نمایید. برای فعال كردن ريپلاي اينستاگرام اندروید یا iOS نخست به تب Profile خود مراجعه کرده و بر روی دکمه منو در گوشه طرف راست بالای رابط کلیک کنید. در این قسمت به Settings > Update Messaging بروید.
 
ریپلای کردن به یک پیام خاص در اینستاگرام
  
ریپلای کردن به یک پیام خاص در اینستاگرام
 

ریپلای مسیج در اندروید و آیفون

برای آغاز، اینستاگرام را در گوشی همراه خود باز کرده و بعد از آن روی نماد مسنجر از گوشه طرف راست بالای صفحه اصلی اینستاگرام ضربه بزنید.
 
ریپلای مسیج در اندروید و آیفون
  
ریپلای مسیج در اندروید و آیفون
 
در این قسمت، دنبال پیامی بگردید که قصد دارید به آن جواب دهید. روی پیام به طرف راست بکشید تا دکمه پاسخ را مشاهده کنید سپس رها کنید. در صورتی که می خواهید به پیام خود پاسخ دهید، انگشتتان را به طرف چپ بکشید.
 
ریپلای مسیج در اندروید و آیفون
 
همینطور، می‌توانید روی پیامی فشار داده و نگه دارید سپس روی دکمه Reply ضربه بزنید.
 
ریپلای مسیج در اندروید و آیفون
 
حال مشاهده می کنید که پیام اصلی در بالای کادر متن دیده می‌شود. و این بدان معنی می باشد که جواب فعلی شما به پیام خاص ربط دارد. حالا جواب خود را تایپ نموده و سپس  بر روی دکمه Send ضربه بزنید.
 
ریپلای مسیج در اندروید و آیفون
 
جواب شما به همراه پیام اصلی در بالای صفحه ظاهر می‌شود و به آسانی می‌توانید مشاهده کنید به چه چیزی جواب می‌دهید.
 
ریپلای مسیج در اندروید و آیفون
 

نحوه پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب

زمانی که به پیام‌رسانی چند پلتفرمی جدید آپدیت شدید، امکان جواب دادن به یک پیام بخصوص هم برای اینستاگرام توسط وب در دسترس قرار خواهد گرفت. برای دسترسی به این قابلیت، وب سایت اینستاگرام را در هر کدام یک از مرورگرهای وب کامپیوتر خود باز کرده و به قسمت پیام‌ها (DM) بروید.
 
پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب
 
یک مکالمه را از طرف چپ صفحه انتخاب نمایید.
 
پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب
 
در صفحه مکالمه، پیامی را که قصد دارید مستقیماً به آن جواب دهید، پیدا کرده و روی آن نگه دارید. روی دکمه Reply کلیک نمایید.
 
پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب
 
بعد از آن یک پیام را در کادر متن تایپ کنید و سپس روی دکمه send کلیک کنید. حال پیام اصلی در بالای جواب شما ضمیمه می شود.
 
پاسخگویی مستقیم به یک پیام در اینستاگرام برای وب
 

متن ریپلای اینستا چیست؟

بعضی وقت ها این اتفاق می افتد که توانایی ریپلای دایرکت اینستاگرام برای تعدادی از کاربران فعال نمی‌شود. بنا به گفته اینستاگرام: چنانچه بعد از گذشت مدتی از دریافت آپدیت و با مطمئن شدن از به روز بودن نسخه اندروید یا iOS تلفن همراه خود باز هم برای کاربران امکان استفاده از ریپلای اینستاگرام میسر نمی باشد، بهتر است با ارسال ایمیلی کمک بخواهند تا این توانایی روی اینستاگرام آن‌ها هم فعال شود. برای فعال نمودن ریپلای اینستاگرام بایستی از متن ریپلای اینستا استفاده نمایید. متن ریپلای اینستاگرام متنی می باشد که در آن به زبان انگلیسی شرح فعال نبودن حالت ریپلای نوشته شده است و کاربر قادر است با ایمیل کردن آن برای فعال کردن این توانایی اقدام نماید. در متن فقط کافیست تا از عبارت کوتاه و مختصر انگلیسی "حالت ریپلای برای دایرکت شما فعال نیست" استفاده نمایید.
 

سوالات متداول

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد