نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل 

پیامک‌های تبلیغاتی به طور از پیش تعیین شده روی خطوط ایرانسل فعال می باشند و از سوی اپراتور فرستاده می‌شوند. بیشتر شدن تعداد این پیام‌ها می‌تواند برای افراد آزاردهنده باشد از این جهت بیشتر افراد تمایل دارند تا مورد چگونگی لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل اطلاعاتی را به دست بیاورند. در این مقاله ارائه شده توسط بایول همه روش‌های قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل را به صورت کامل برایتان توضیح می دهیم.
نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل 
 

طریقه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

روش های متفاوتی برای لغو تبلیغات ایرانسل در نظر گرفته شده تا به آسانی بتوانید این کار را انجام دهید.

روش لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از پیامک

یکی از آسان ترین روش‌های لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل 8282 و دیگر پیامک‌های تبلیغاتی فرستادن عدد 1 به شماره 5006 می باشد. بعد از آنکه پیام را فرستاید چند دقیقه صبر کنید بعد پیامکی مبنی بر لغو شدن پیام‌های تبلیغاتی برایتان ارسال خواهد شد. باید توضیح دهیم که این پیام برایتان هزینه‌ای را شامل نمی شود و در صورت نبود اعتبار نیز می‌توانید آن را ارسال نمایید.

کد دستوری برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

کد دستوری که برای لغو پیام‌های تبلیغاتی وجود دارد بین هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل مشترک می باشد. درون صفحه کلید گوشی کد *800# را شماره‌گیری نمایید. بعد از شماره‌گیری این کد سه گزینه برای شما قابل مشاهده می شود که از میان آن‌ها بایستی گزینه قطع پیامک تبلیغاتی را انتخاب نمایید. برای انتخاب کردن این گزینه عدد 1 را انتخاب کنید. بعد از موفق بودن ارسال پیام، پنجره ای مبنی بر اطلاع رسانی در 24 ساعت آینده نمایش داده می شود.
 

قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از برنامه ایرانسل من

نرم افزار ایرانسل من برای مدیریت سیمکارت و بکارگیری از خدمات مختلف ایرانسل تولید شده است. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید از باقیمانده اعتبار، باقیمانده حجم اینترنت، قبض صادر شده و دیگر موارد اطلاع پیدا کنید. از دیگر کارهایی که با بکارگیری از برنامه ایرانسل من می‌توانید انجام دهید قطع کردن تبلیغات ایرانسل می باشد.
1. نخست برنامه را بارگیری کرده و روی گوشی همراه خود نصب نمایید.
2. بعد از وارد شدن به برنامه در قسمت پایین صفحه اصلی تبی را می بینید که گزینه‌های حساب من، شارژ، پیشنهادی، خرید بسته و کیف پول وجود دارد.
3. در این قسمت بر روی گزینه حساب من زده و در صفحه ای که باز می شود در قسمت پایین صفحه گزینه پروفایل را انتخاب نمایید.
4. در قسمت پایین منوی نشان داده شده گزینه پیامک‌های تبلیغاتی وجود دارد که با زدن روی آن پنجره ای مبنی بر اینکه آیا اطمینان دارید که می‌خواهید پیام‌های تبلیغاتی را حذف نمایید؟ نمایش داده می شود روی تایید زده و منتظر باشید تا ایرانسل برایتان یک پیامک ارسال کند.
قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از برنامه ایرانسل من
 

رمز لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از کد دستوری اختصاصی

در قسمت نخست مقاله عرض کردیم که کد دستوری *800# برای هر سه اپراتور قابل استفاده می باشد. اما ایرانسل برای اپراتور خود کدی اختصاصی نیز در نظر گرفته است که کد لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل می باشد و از این راه می‌توانید به غير فعال كردن پيامك تبليغاتي ايرانسل اقدام کنید. برای این کار تنها کد دستوری *5006# را شماره‌گیری کرده و در صفحه ای که نمایش داده می شود عدد 1 را ارسال کنید. در صفحه بعدی که دوباره باز می‌شود عدد 2 را که برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی است را بفرستید.

تماس با پشتیبانی ایرانسل برای اطلاع از نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

از طریق سیمکارت ایرانسلی خود قادر هستید به آسانی با پشتیبانی 24 ساعته ایرانسل تماس حاصل کرده و به لغو پیام های تبلیغاتی ایرانسل اقدام کنید. شماره لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل 700 می باشد. به این نکته باید توجه داشته باشید که چنانچه می‌خواهید با شماره‌ای به غیر از ایرانسل تماس برقرار کنید بایستی با شماره 09377000000 تماس گرفته و درخواست لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل نمایید.

نتیجه گیری

دریافت حجم زیادی از پیام‌های تبلیغاتی در طول روز یا حتی موقع شب می‌تواند برای افراد آزاردهنده باشد. به هرحال راه هایی برای رهایی از دریافت این تبلیغات موجود می باشد. چنانچه از مشترکین ایرانسل می باشید با خواندن این مقاله می‌توانید خیلی راحت و بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید به قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل اقدام کنید.

سوالات متداول

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد