برنامه تست هندزفری و آموزش آن

برنامه تست هندزفری و آموزش آن
آیا می دانستید که روش هایی وجود دارند که می توانید با آن کیفیت هندزفری خود را به صورت کامل تست و بررسی کنید؟ در این مطلب از مجله بایول به معرفی برنامه تست هندزفری و آموزش آن خواهیم پرداخت در ادامه با ما همراه باشید.

زمان تقریبی مطالعه 4 دقیقه

برنامه تست هندزفری

هندزفری‌های جزو ابزارهای دائمی هستند که ما در زندگی روزمره به آنها نیاز داریم و سبب می‌شوند تا بتوانیم در هر محیطی که خواستیم به ویس‌های خصوصی، موزیک گوش دهیم و فایلهای ویدئویی و غیره را تماشا کنیم بدون آنکه برای سایر افراد حاضر در آن مکان ایجاد مزاحمت کنیم. این ابزارها در محدوده های قیمتی مختلفی با کیفیت‌های گوناگون طراحی و به بازار عرضه شده اند. در ادامه این مقاله که توسط بایول گردآوری شده است می خواهیم آموزش روش تست هندزفری از لحاظ سالم بودن و کیفیت را باهم بررسی کنیم.

اپلیکیشن تست هندزفری

برای تست هندزفری به نصب نرم افزار خاصی برای تست سالم بودن و کیفیت هندزفری نیازی نمی باشد و خیلی راحت می‌توانید با مراجعه به یک سایت معتبر برای این کار اقدام کنید. سایت پیشنهادی ما headphonetest می باشد و در ادامه مطلب چگونگی کار کردن با آن را آموزش خواهیم داد.

نحوه تست هندزفری

هندزفری مورد نظر خود را به گوشی وصل نموده و بعد از آن به سایت پیشنهاد شده وارد شوید. وقتی وارد سایت می شوید یک صفحه برایتان ظاهر می‌شود که شامل گزینه‌هایی همچون بیس، تریبل و مواردی از این قبیل می باشد. برای تست کردن هندزفری روی هر کدام از این گزینه‌ها کلیک کرده و صدا را گوش کنید.

Bass Test

توسط این تست کیفیت بیس هندزفری مد نظر شما را ارزیابی می کند. صدایی که پخش می‌شود با دقت گوش کنید، در صورتی که تا 20 هرتز باز هم توانستید صدا را تشخیص دهید بدان معنی است که بیس هدفون مورد نظر خوب بوده و از کیفیت مناسبی برخوردار است. چنانچه قبل از رسیدن به 20 هرتز صدایی را نشنیدید یعنی بیس هندزفری مورد نظر چندان تعریفی ندارد.

Treble Test

توسط این تست می توانید تریبل هندزفری خود را ارزیابی کنید. به صدایی که پخش می‌شود گوش فرا دهید، بایستی صدا را تا فرکانس 20 هزار هرتز بشنوید. دقت کنید که این تست دارای صدای تیزی می باشد و نباید صدای هندزفری را زیاد بالا ببرید تا اینکه آسیبی به گوش شما وارد نکند.

Quality Test

با کمک این تست می توانید کیفیت صدای هندزفری خود را بسنجید. بعد از پخش صدا هراندازه نویز کمتری ایجاد شود یعنی هندزفری از کیفیت صدای بیشتری برخوردار است.

برنامه تست هندزفری

Driver test

روی این تست کلیک نمایید. وقتی صدا پخش شد بایستی در میانه سر بتوانید آن را بشنوید و به یکی از طرفین راست و چپ انحراف پیدا نکند.

L & R Test

با استفاده از این تست می توانید سالم بودن گوش چپ و راست هدفون یا هندزفری را بسنجید.

Ear Test

از طریق این تست می توانید سالم بودن گوش‌های را ارزیابی نمایید. در حقیقت با استفاده از این تست متوجه می شوید که گوش‌هایتان در حد و اندازه چه سنی شنوایی دارد.

Extreme Bass

به وسیله این تست حداکثر بیس هدفون یا هندزفری شما ارزیابی شده و صدای زیر را بهتر می توانید متوجه شوید.

نتیجه گیری

در این مقاله که توسط بایول تهیه شده بود یک سایت خیلی کاربردی برای ارزیابی سالم بودن و کیفیت هندزفری خدمتتان پیشنهاد دادیم. با استفاده از گوشی، تبلت یا لپ تاپ قادر هستید به سایت ذکر شده وارد شده و هندزفری خود را مورد ارزیابی قرار دهید. دقت کنید که منابع بسیاری برای بررسی کردن هدفون موجود می باشد ولی جای تردید نیست headphonetest از بهترین منابع موجود تلقی می شود.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد