بررسی قابلیت جدید اینستاگرام

بررسی قابلیت جدید اینستاگرام
مدتی است که خبرهایی مبنی بر افزوده شدن قابلیت جدید به اینستاگرام به گوشمان رسیده است. این اپلیکیشن مشغول آزمایش یک ویژگی جدید است که سبب می‌شود تا فرد بتواند فیدها و پست‌های مشاهده شده را آن طور که دوست دارد شخصی سازی کند.

زمان تقریبی مطالعه 2 دقیقه

بررسی قابلیت جدید اینستاگرام

مدتی است که خبرهایی مبنی بر افزوده شدن قابلیت جدید به اینستاگرام به گوشمان رسیده است. این اپلیکیشن مشغول آزمایش یک ویژگی جدید است که سبب می‌شود تا فرد بتواند فیدها و پست‌های مشاهده شده را آن طور که دوست دارد شخصی سازی کند تا بدینوسیله محتوایی که کاربر علاقه ای به دیدن آن ندارد در آینده برای او قابل مشاهده نباشد. در ادامه با مجله بایول همراه باشید.

زمانی که این قابلیت راه‌اندازی شد، کاربران این پلتفرم به گزینه‌ای دسترسی پیدا خواهند کرد که به وسیله آن می‌توانند تعیین کنند در ادامه چه محتوایی و بر مبانی نیاز آن‌‎ها قابل مشاهده باشد. در نتیجه، این موضوع سبب بهبود تجربه کاربری شده و می‌توان بعضی از پست‌هایی که به نمایش در می آید و احتمالاً آنها را نپسندید کاری کنید که دیگر برایتان قابل مشاهده نباشد.

نگاهی به قابلیت آزمایشی و جدید اینستاگرام

قابلیت جدید و آزمایشی امکان شخصی سازی و تصحیح فیدها را میسر می سازد و به گفته پلتفرم اینستاگرام با اینکار محتوایی را ارائه می دهند که کاربر علاقه مند به آن می باشد. همینطور، در ادامه اعلام کرد که کاربر می‌تواند با استفاده از گزینه Not Interested برای محتوایی که علاقه ای به آن ندارد، کاری کند تا دیگر موارد مشابه به او پیشنهاد داده نشده یا اینکه قابل نمایش نباشد. در تصویر زیر طرح آزمایشی گفته شده را می توانید ببینید.

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این قابلیت در اختیار کاربران از مدتی قبل در شبکه اجتماعی توییتر قرار گرفته بود، از این رو اینستاگرام هم برای اینکه تجربه خوبی را برای مخاطبان خود ایجادکند، این ویژگی مهم را ارائه کرده است.

هرچند ویژگی گفته شده هنوز در اختیار قرار نگرفته است و مراحل آزمایشی خود را سپری می‌کند، احتمال دارد اینستاگرام دست به تغییر بعضی از موارد در آینده بزند. باید عرض کنیم که این قابلیت خیلی خوبی است که بیشتر افراد منتظر اضافه شدن آن هستند، با این وجود هنوز زمان عرضه آن تعیین نشده و بایستی تا اطلاعیه ثانوی منتظر بمانیم.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد