آموزش نحوه دیلیت اکانت روبیکا

آموزش نحوه دیلیت اکانت روبیکا

زمان تقریبی مطالعه 4 دقیقه

آموزش روش حذف اکانت روبیکا

روبیکا نرم افزاری ایرانی می باشد که برای فرستادن پیام، ویدئو، فایل‌های گوناگون و تماس به کار می رود. این نرم افزار برای اجرا و فرستادن فایل‌ها نیازمند اینترنت می باشد. برای کسانی که این پیام رسان ایرانی را استفاده می‌کنند امکان دارد این سوال مطرح شود که چگونه دیلیت اکانت روبیکا را انجام دهیم. در ادامه توضیحاتی را درباره همه روش‌های حذف دائمی روبیکا ارائه خواهیم داد.

نحوه دیلیت اکانت روبیکا

فقط یک راه برای حذف اکانت روبیکا موجود می باشد که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به حذف حساب کاربری خود برای همیشه کنید. برای دیلیت اکانت روبیکا با برنامه بایستی آن را در گوشی اجرا کنید. به این نکته دقت کنید که فعلا امکان حذف حساب کاربری از طریق وب در دسترس نیست و این روش دیلیت اکانت روبیکا با شماره می باشد.

  • بعد از باز کردن نرم افزار در قسمت پایین گزینه تنظیمات به چشم می خورد.
  • هنگامی که گزینه تنظیمات را انتخاب می کنید منوی جدیدی برای شما باز می‌شود که از میان موارد در دسترس، بایستی حریم خصوصی و امنیت را انتخاب نمایید.
  • در این مرحله گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب گزینه حذف حساب کاربری پیامی را مشاهده می کنید که بایستی با انتخاب تایید مشخص سازید که قطعا می خواهید حساب کاربری خود را حذف نمایید.

حذف اکانت روبیکا

  • پس از تایید، پیام لینک حذف حساب کاربری روبیکا برای شما فرستاده می‌شود. بعد از دریافت پیام، آن را انتخاب کرده و به صفحه جدید وارد شوید.
  • در صفحه جدید کادری را مشاهده می کنید که بایستی رمز عبور یکبار مصرف را وارد نمایید. برای دریافت رمز عبور یکبار مصرف کادر دریافت رمز را انتخاب کنید.
  • پس از آنکه رمز عبور یکبار مصرف را دریافت نمودید آن را داخل کادر وارد کرده و گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعدی توضیحاتی درباره قوانین حذف حساب برای شما داده می‌شود و در این صفحه برایتان این هشدار داده می‌شود که چنانچه حساب کاربری خود را حذف کردید دیگر قادر نخواهید بود آن را بازیابی نمایید و همه داده ها و موارد موجود در حساب شما به طور کامل حذف شده و از بین می روند.
  • در انتها کادری را می توانید مشاهده کنید که علت حذف حساب کاربری را باید در آن وارد نمایید. پس از نوشتن علت، گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب نمایید.

نحوه حذف اکانت روبیکا

پس از طی مراحل بالاحساب کاربری شما برای همیشه حذف شده و دیگر حسابی با شماره و مشخصات شما موجود نخواهد بود. باید به این نکته دقت کنید که نوع سیستم عامل گوشی روی انجام مراحل ذکر شده تاثیری نخواهد داشت و دیلیت اکانت روبیکا در آیفون دقیقا مثل مراحل گفته شده انجام می‌شود. دقت کنید که پس از دیلیت اکانت روبیکا دیگر به هیچ گروه، پیام و کانالی دسترسی نخواهید داشت و همه داده های موجود در برنامه حذف خواهند شد. از این رو قبل از دیلیت اکانت روبیکا داده های ضروری و مورد نیاز خود را در محلی دیگر از تلفن همراه ذخیره نمایید.

علت نیامدن پیامک دیلیت اکانت روبیکا؟

روبیکا یک پیام رسان می باشد که برای استفاده از آن به اینترنت نیاز دارید. بعضی از اوقات دلیل نیامدن کد دیلیت اکانت روبیکا می‌تواند به قطع بودن اینترنت ربط داشته باشد. همچنین بررسی نمایید که حتما وای فای روشن و فعال باشد و تلفن همراهتان نیز به اینترنت متصل باشد. چنانچه مشکلی در اتصال اینترنت وجود نداشته باشد امکان دارد آنتن گوشی قطع باشد. تلفن همراه را یکبار روی حالت هواپیما گذاشته و دوباره برای دریافت کد امتحان نمایید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد