بهترین برنامه ضبط مکالمه گوشی های اندروید

بهترین برنامه ضبط مکالمه گوشی های اندروید

زمان تقریبی مطالعه 8 دقیقه
معرفی بهترین برنامه های ضبط مکالمه

بعضی وقتها مشاغل به‌ صورتی هستند یا شرایط به گونه ای جلو می‌رود که به ناچار به ضبط مکالمه نیاز پیدا می کنیم. چنانچه شما نیز هم اکنون به وسیله یا نرم افزاری نیاز دارید تا با استفاده از آن بتوانید این نیازتان را رفع کنید، بنابرین راه کار این است که اقدام به دانلود و نصب بهترین برنامه ضبط مکالمه کنید. در این مقاله از مجله بایول می خواهیم اقدام به معرفی بهترین برنامه ضبط مکالمه کنیم تا شما را با بهترین برنامه ضبط تماس آشنا سازیم.

بهترین برنامه برای ضبط صدا، معرفی اپلیکیشن های ضبط تماس دو طرفه

  1. اپلیکیشن ACR Phone
  2. نرم افزار Call Recorder
  3. نرم افزار Rev Call Recorder
  4. برنامه Cube ACR
  5. برنامه All Call Recorder
  6. برنامه Automatic Call Recorder Pro
  7. برنامه Call Recorder – Talker ACR
  8. برنامه Call Recorder – Auto Recording

بهترین برنامه ضبط مکالمه call recorder automatic

چنانچه قصد دارید بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید را داشته باشید، می‌توانید برنامه کال رکوردر خودکار را به عنوان بهترین برنامه ضبط مکالمه فارسی انتخاب کنید. این نرم افزار کاملاً رایگان بوده و به آسانی قابل دانلود و نصب بر روی گوشی‌های اندرویدی می باشد. برای استفاده کردن از این برنامه و فرآیند ضبط مکالمه‌ها ، به انجام دادن کار خاصی نیازی ندارید، چرا که نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که پس از نصب به طور اتوماتیک ضبط کردن تماس‌ها را آغاز می‌کند و درون فضای ابری خودش ذخیره می‌کند. چنانچه می‌خواهید خیالتان از این بابت آسوده باشد، کافیست پس از نصب، نخست به قسمت تنظیمات نرم افزار یا همان Setttings رفته و گزینه Record Calls را بررسی نمایید. اگر گزینه تیک آن فعال بود به این معنی است که مکالمات به طور اتوماتیک ضبط می شوند.

بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه call recorder automatic

قسمت فضای ابری نیز به این شکل است که چنانچه بخواهید، پس از تماس فایل مکالمه ضبط شده داخل نرم افزار را در DropBox یا Google Drive ذخیره نمایید تا خیالتان از پاک نشدن آن آسوده باشد.
نکته: در صورتی که می‌خواهید فقط صدای خودتان در مکالمه ضبط شود، مجدداً به قسمت تنظیمات رفته و این دفعه در آنجا قسمت Audio Source را بر روی حالت میکروفون Mic بگذارید، چرا که نرم افزار به طور پیش فرض بر روی این حالت تنظیم شده است که مکالمه‌ها را به شکل دو طرفه ضبط نماید. در حالت کلی cube call recorder را می توان از بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه در ایران دانست که بارگیری آن نیز به سبب موجود بودن فایل نصبی نرم افزار کار بسیار راحتی می باشد.

برنامه ضبط مکالمه Automatic Call Recorder Pro

برنامه Automatic Call Recorder Pro

این برنامه همان نسخه پرو برنامه call recorder automatic می باشد که به خاطر بروزرسانی نام Pro در آخر آن قرار گرفته است. در واقع با سرچ نام call recorder automatic در آخر سر نسخه Pro را می توانید بارگیری کنید. هرچند این نسخه پولی می باشد و قابلیت های بیشتر آن با خرید اکانت در دسترس قرار می گیرد.

اپلیکیشن Rev Call Recorder مخصوص آیفون (iOS)

می خواهیم این دفعه نرم افزاری را معرفی کنیم که با سیستم عامل iOS سازگار باشد و بر روی هر مدل دستگاه سیم کارت خوری اجرا شود. اپلیکیشن ضبط تماس Rev Call Recorder در واقع تا الان به عنوان بهترین نرم افزار ضبط صدا ios شناخته می شود و چنانچه کاربر آیفون می باشید و توسط این مقاله به دنبال آشنایی با نام نرم افزار و دانلود بهترین نرم افزار ضبط مکالمه اتوماتیک هستید، بنابرین بهتر می باشد تا برای دانلود برنامه ضبط مکالمه خودکار Rev Call Recorder اقدام نمایید.

اپلیکیشن Rev Call Recorder، بهترین برنامه ضبط مکالمه برای آیفون (iOS)

برای اینکه بتوانید با این نرم افزار کار کنید بایستی نخست شماره خود را وارد نموده و پس از آن برنامه را مطابق با نیاز خود تنظیم نمایید. چنانچه قصد دارید فقط تماس‌های ورودی ضبط شوند، بایستی نخست به تماس ورودی خود جواب دهید، در ادامه نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب و اجرا کرده و گزینه Start Recorded Call را انتخاب نمایید. بعد از آن گزینه Incoming Call را انتخاب کنید، گزینه تماس با نرم افزار را بپذیرید و آخر سر با Merge Calls پروسه ضبط را آغاز کرده تا در انتهای مکالمه یک فایل ضبط شده بتوانید برای خود داشته باشید. هرچند کمی پیچیده می باشد ولی این نرم افزار یکی از بهترین برنامه های مناسب برای آیفون می باشد.

چنانچه می خواهید تماس خروجی از گوشی شما گرفته شده و ضبط شود، برعکس موقع تماس ورودی این بار نخست بایستی نرم افزار Rev Call Recorder را اجرا کنید و بر روی Start Recorded Call ضربه بزنید تا اینکه گزینه Outgoing Call برایتان نمایان شود، بعد از آن شماره تلفنی را که می خواهید با آن تماس برقرار کنید را وارد نمایید تا در ادامه تماس گرفته شود. انتخاب Add Calls و Merge Calls بایستی آخرین گزینه انتخابی تان باشند، در آخر مکالمه نیز فایل صوتی را داخل برنامه دریافت می کنید.

برنامه ACR Phone مخصوص ضبط مکالمه دوطرفه اندروید

برنامه ACR Phone، بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه اندروید

برنامه ACR Phone از بابت سازگار بودن با انواع دستگاه‌ها و گوشی‌ها، بهترین برنامه ضبط مکالمه برای گوشی سامسونگ a10 و سایر سامسونگ‌ها، انواع مدل های شیائومی و همه مدل‌های دیگر شناخته شده می باشد. این نرم افزار به طور اتوماتیک مکالمات را ضبط می نماید و بارگیری نسخه اندروید آن به وسیله گوگل پلی به آسانی ممکن می باشد. به جز این در قسمت مخاطبین این اپلیکیشن قادر هستید مشخص سازید که شماره ناشناسی که قبلا تماس گرفته بود، پس از ایجاد تغییرات دوباره نتواند با شما تماس بگیرد. این ویژگی اکثراً برای کسانی مناسب است که تماس‌های ناشناس، مزاحم و تبلیغاتی بیشتری دارند. در ارتباط با ضبط مکالمه به طور اتوماتیک نیز پس از مکالمه می‌توانید در صفحه Home فهرست تماس‌های خروجی را ببینید. بنابرین بر روی هر یک از شماره‌ها که ضربه زدید، پنجره تازه ای باز خواهد شد که در آن گزینه‌هایی همچون Play، Share، Cut and Share، Call، Add note، Add to excluded و Delete موجود می باشد و این امکان را برای شما فراهم می سازند تا بخشی از صدا را برش داده یا کل مکالمه را با سایرین به اشتراک بگذارید که این قابلیت از بزرگ‌ترین ویژگی های این نرم افزار اندرویدی به شمار می رود. چنانچه به دنبال پیدا کردن اپلیکیشن‌های کاربردی اندروید هستید، مطالب ما در این موضوع می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد.

بهترین برنامه ضبط مکالمه ایفون، نسخه ios برنامه ACR Phone

بهترین برنامه ضبط مکالمه ایفون، نسخه ios برنامه ACR Phone

برنامه Acr call recorder for iPhone به طور اختصاصی در اپ استور در دسترس کاربران آیفون موجود می باشد و این نرم افزار را می توان از بهترین برنامه‌های ضبط صدا به صورت خودکار دانست که استفاده از آن خیلی راحت می باشد و دیگر به انجام دادن کار خاصی نیازی نخواهید داشت. در حقیقت بعد از نصب نرم افزار، تمامی مکالمات ضبط شده و در آخر هر مکالمه قادر خواهید بود داخل نرم افزار، شماره فردی که تماس گرفته است را به همراه فایل صوتی ببینید. در صورتی که نیاز داشته باشید تا فایل صوتی را برای سایرین ارسال کنید، این نرم افزار دارای گزینه Share می باشد و چنانچه نیاز داشتید تنها قسمت بخصوصی از مکالمه را ارسال کنید، به بارگیری نرم افزار کات کننده صدا نیازی ندارید چرا که خود برنامه ACR Phone دارای این ویژگی می باشد و این اجازه را به شما می دهد تا ویس (Voice) را کوتاه کرده و سپس اقدام به ارسال آن نمایید. در صورتی که نیاز داشته باشید فایل صوتی مکالمه را در فضایی امن ذخیره نمایید، می‌توانید درون Google Drive, Dropbox و Onedrive ذخیره کنید. در حالت کلی نسخه ios برنامه ACR Phone با وجود قابلیت هایی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد در فهرست بهترین برنامه ضبط صدا برای آیفون به شمار می رود.

برنامه Cube ACR، برنامه‌ای اندرویدی ضبط مکالمه برای شیائومی و سامسونگ

برنامه Cube ACR

برای دانلود بهترین برنامه ضبط مکالمه دو طرفه شیائومی و سامسونگ کافیست تا در گوگل پلی یا در سرچ باکس گوگل نام نرم افزار را تایپ نمایید، سپس با لینک‌های دانلود این برنامه از طریق فروشگاه‌های مجازی گوگل پلی و سایت‌های ایرانی روبرو می شوید. نرم افزار Cube ACR کیوب ای سی آر بهترین برنامه ضبط مکالمه دوطرفه سامسونگ می باشد که هم صدای مخاطب و همچنین صدای شما را نیز با بالاترین کیفیت و وضوح ضبط می نماید و به طور رایگان می توانید ویس نهایی را ذخیره کنید. در حقیقت پس از نصب برنامه کیوب ای سی آر باید وارد قسمت Services شده و سپس Cube ACR App Connector را انتخاب نمایید تا کانکتور نرم افزار برای گوشی فعال شود.

برنامه Call Recorder – Talker ACR  بهترین برنامه ضبط مکالمه مخفی برای اندروید

برنامه Call Recorder – Talker ACR،

چنانچه سیستم عامل گوشی شما آندروید می باشد و برای ضبط مکالمه های اینترنتی خود نیز به برنامه ای نیاز دارید تا صدا را ضبط نماید، می‌توانید برنامه Call Recorder – Talker ACR را انتخاب کنید، این نرم افزار رایگان بوده و می توانید آن را از طریق گوگل پلی بارگیری نمایید. قبل از آنکه گوگل تصمیمی مبنی بر عدم ضبط تماس از اندروید 10 به بالا اتخاذ کند، از طریق برنامه Talker ACR می‌توانستید مکالمات واتساپ را نیز ضبط نمایید، ولی هم اکنون این امر صورت نمی گیرد و فقط مکالمات ورودی و خروجی به سیم کارت ضبط می‌شوند. به کارگیری این نرم افزار آسان می باشد و پس از نصب بایستی به قسمت تنظیمات بروید تا بتوانید برنامه را برای ضبط مکالمه‌های دو طرفه محیا کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد