نمایش استیکر Add Yours در اینستاگرام و نحوه فعال سازی آن

نمایش استیکر Add Yours در اینستاگرام و نحوه فعال سازی آن

زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه

چگونه استیکر Add Yours اینستاگرام را فعال کنیم؟

در نوامبر سال 2021، اینستاگرام توانست استیکر جدیدی را با نام Add Yours به اپلیکیشن خود اضافه کند. با استفاده از استیکر Add Yours افراد می توانند با استوری خود به آن جواب دهند. برای مثال، در صورتی که درخواست برچسب "لباس" باشد، قادر خواهید بود لباس جدید خود را به اشتراک گذاشته و همچنین می توانید استیکر Add Yours را در استوری های خود به کار گرفته و درخواست خود را اضافه نمایید. چگونگی انجام این عمل به این صورت می باشد که، یک استوری ایجاد نمایید، بر روی نماد استیکرها ضربه زده و برچسب «افزودن شما» را انتخاب کنید. با این وجود، بعضی کاربران از برچسب Add Yours برخوردار نیستند. همچنین گزارشی از دیگر افراد دریافت می شود که این قابلیت کار نمی کند. در طول این مقاله از مجله بایول، آموزش می دهیم که چرا استیکر Add Yours را در اینستاگرام نمی توانید استفاده کنید، به چه دلیل کار نمی کند و اینکه چرا نمی توان آن را مشاهده کرد. در ادامه مقاله به شرح چگونگی رفع عدم کارکرد استیکر Add Yours در اینستاگرام می پردازیم. از این رو چنانچه برای شما نیز در این زمینه سوالی مطرح شد تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید، ممکن است به پاسخ خیلی از سوالات خود در زمینه استیکر Add Yours در اینستاگرام دست پیدا کنید.

چرا من استیکر Add Yours را در اینستاگرام ندارم؟

اگر این سوال برای شما پیش آمده که چرا استیکر Add Yours را در اینستاگرام ندارید؟ باید بگوییم چون فعلاً در کشور شما انتشار نیافته است. این برچسب برای نخستین بار در کشورهای اندونزی، ژاپن و سنگاپور انتشار یافت. کاربران در سایر کشورهای فقط قادر هستند با استیکر Add Yours تعامل برقرار کنند. از این رو، بعضی از افراد گزارش دادند که نمی توانند با آن تعامل برقرار کنند. هنگامی که روی استیکر ضربه می زنند، به جای آن استوری را رد می کند. معلوم است که در بعضی از حساب ها، برچسب Add Yours کار نمی کند. و یا به عبارت دیگر، هر حساب کاربری از این برچسب برخوردار نمی باشد، زیرا ممکن است هنوز برای همه انتشار نیافته باشد. یک راه حل پیشنهادی ما برای این موضوع استفاده کردن از یک حساب دیگر می باشد. در صورتی که حساب دیگری ندارید، بایستی به فکر ایجاد یک حساب باشد و به آن تغییر دهید. اگر حسابتان تجاری است، در این صورت آن را به حساب شخصی تغییر دهید. اگر نه، بایستی صبر کنید تا دسترسی برچسب برای شما فعال شود.

آموزش رفع عدم کارکرد استیکر Add Yours در اینستاگرام

یکی از روش هایی که می توانید برای رفع کار نکردن استیکر Add Yours در اینستاگرام انجام دهید، آپدیت کردن اینستاگرام می باشد یا اینکه یک حساب دیگر را استفاده نمایید. همچنین می توانید از VPN نیز استفاده کنید. چنانچه اینستاگرام آپدیت نشود، احتمالاً نتوانید از استیکر Add Yours استفاده نمایید. از این رو، بایستی اطمینان داشته باشید که اینستاگرام آپدیت شده است. گزارش هایی از طرف برخی کاربران دریافت می شود که تغییر دادن حساب از شخصی به حساب تجاری، مشکل برچسب Add Yours را رفع شده است، از این رو بهتر است آن را نیز امتحان کنید. به هر حال، چنانچه استیکر هنوز در کشورتان انتشار پیدا نکرده است، می‌توانید یک VPN برای دور زدن این موضوع روی گوشی خود نصب کنید. در ادامه نحوه رفع عدم کارکرد استیکر Add Yours در اینستاگرام شرح می دهیم:

1. اینستاگرام را به روز کنید

نخستین کاری که باید انجام دهید اینستاگرام خود را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. چنانچه اینستاگرام آپدیت نشود و شما همچنان از نسخه قدیمی‌ این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد نسخه قدیمی‌ این نرم افزار از برچسب «افزودن شما» برخوردار نباشد. از این رو، بایستی اطمینان پیدا کنید که اینستاگرام آپدیت شده است. در صورتی که گوشی شما آیفون می باشد، اپ استور را باز کرده و «اینستاگرام» را سرچ کنید. بعد از آنکه اینستاگرام را سرچ کردید، روی آن ضربه بزنید تا بررسی نمایید که آیا آپدیت جدید موجود است یا نه. چنانچه به روزرسانی جدید موجود بود، برای آپدیت اینستاگرام، گزینه "Update" را انتخاب کنید. بعد از آپدیت شدن اینستاگرام، آن را اجرا کرده و از استیکر Add Yours استفاده نمایید. اکنون برچسب باید آنگونه که انتظار می رود کار کند.

2. از حساب کاربری دیگری استفاده کنید

دومین راه کار استفاده از حساب کاربری دیگری می باشد. بعضی از افراد این گزارش را داده اند که استیکر Add Yours روی یکی از حساب‌هایشان فعال است ولی روی دیگری نه. بنابرین، می توانید یک حساب دیگری را به کار بگیرید و مشاهده کنید که آیا برچسب در آن حساب کار می کند یا نه. برای تغییر دادن حساب کاربری، روی عکس نمایه خود در قسمت نوار پیمایش پایین ضربه بزنید. زمانی که به پروفایل اینستاگرام خود وارد شدید، بر روی نام کاربری خود در نوار پیمایش بالا ضربه بزنید. حال، فهرستی از حساب های خود را مشاهده خواهید کرد. یکی از حساب های خود را انتخاب کنید تا به آن وارد شوید. بعد از آنکه به حساب کاربری دیگری وارد شدید، تلاش کنید با برچسب «افزودن شما» ارتباط برقرار کنید. هم اکنون، می توانید استوری خود را به آن اضافه نمایید.

نمایش استیکر Add Yours در اینستاگرام

با توجه به مطالب گفته شده در بالا، به منظور رفع عدم نمایش استیکر Add Yours در اینستاگرام، بایستی اقدام به آپدیت کردن اینستاگرام خود کنید یا اینکه از یک حساب دیگر استفاده نمایید. از جهتی هم چون هنوز در کشور شما این ویژگی فعال نشده است می‌توانید با استفاده از VPN آن را دور بزنید یا منتظر بمانید تا به برچسب دسترسی داشته باشید. چنانچه اینستاگرام شما نسخه قدیمی‌ می باشد، احتمالاً به استیکر Add Yours دسترسی نداشته باشید. از این رو، بایستی اطمینان داشته باشید اینستاگرام نصب شده روی گوشی شما از آخرین نسخه برخوردار است.

چنانچه گوشی شما آیفون است، به اپ استور رفته و نرم افزار اینستاگرام را سرچ کنید، سپس آن را اجرا کرده و گزینه آپدیت را انتخاب کنید. در صورتی که گزینه آپدیت را مشاهده نکردید، به این معنی می باشد که اینستاگرام شما به آخرین نسخه آپدیت شده است. می توانید این روش را نیز امتحان کنید که اینستاگرام را حذف نصب کرده و دوباره نصب نموده تا بتوانید آن را آپدیت کنید.

چنانچه حساب شما تجاری است، آن را به حساب شخصی تغییر دهید. بعضی از افراد گزارش هایی را ارسال کردند که بعداز اینکه حسابشان را به یک حساب شخصی تغییر دادند، توانستند استیکر Add Yours را استفاده کنند. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، به پروفایل اینستاگرام خود > منو > تنظیمات > حساب > تغییر نوع حساب > تغییر به حساب شخصی بروید.

امکان دارد برچسب Add Yours فعلاً در بعضی از کشورها منتشر نشده باشد، از این رو می‌توانید برای دور زدن این مورد یک VPN بر روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید. به راحتی «VPN رایگان» را در فروشگاه App یا Google Play Store می توانید سرچ کرده و یک برنامه VPN رایگان را بارگیری کنید. بعد از وصل شدن به VPN، قبل از اینکه بخواهید از استیکر Add Yours استفاده کنید، اپلیکیشن اینستاگرام را ببندید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد