با آپدیت جدید واتساپ آشنا شوید، قابلیت های جدید

با آپدیت جدید واتساپ آشنا شوید، قابلیت های جدید
تعدادی ویژگی جالب و کاربردی در بروزرسانی جدید برنامه واتساپ اضافه شد، در این مطلب از مجله بایول به بررسی قابلیت های جدید آپدیت واتساپ خواهیم پرداخت در ادامه همراه ما باشید.

زمان تقریبی مطالعه 3 دقیقه

با آپدیت جدید واتساپ آشنا شوید، قابلیت های جدید

پیام رسان واتساپ هم اکنون بیشتر از دو میلیارد کاربر را توانسته به خود اختصاص دهد و می توان گفت از محبوب‌ترین اپلیکیشن ها در بین گوشی‌های اندرویدی و iOS به شمار می رود. با این حال، از نکات منفی این پیام رسان که اغلب کاربران را با مشکل روبرو می کند، سرعت کم تغییرات و آپدیت ها در مقایسه با رقیبانی چون تلگرام می باشد.

این روزها واتساپ به تغییرات جالبی را رقم زده است و یک آپدیت جدید را عرضه کرده است که سبب شده تا تجربه کاربران موقع استفاده از این پیام رسان بهبودی خوبی پیدا کند. در آغاز، افراد بعد از این، موقع فرستادن فایل‌های خود می توانند کپشن را نیز به آن اضافه نمایند تا اینکه تشخیص دادن فایل‌ها (مخصوصا هنگامی که چندین فایل به صورت یکجا فرستاده شود) راحت تر شود.

قابلیت های آپدیت جدید واتساپ

بیشتر شدن تعداد کلمات برای قسمت توضیحات گروه‌ها از سایر ویژگی های جدید آن می باشد. در حقیقت، از سویی مدیران گروه‌ها خواهند توانست توضیحات زیادتری را در این قسمت اضافه نمایند. قابلیت دیگر این امکان را فراهم می سازد تا 100 عکس و فایل ویدیویی را به صورت همزمان و یکجا ارسال نمایید.

قبلا، این قابلیت محدود به 30 عکس و ویدیو بود ولی حالا می توانیم مشاهده کنیم که ظرفیت آن بیشتر شده است. هرچند ویژگی ذکر شده احتمال دارد بی اهمیت جلوه کند، ولی بعضی از کاربران وجود دارند که می خواهند تعداد بسیاری عکس را یکجا برای همدیگر بفرستند، از این رو چنانچه از جمله افرادی می باشید که قصد دارید تعداد زیادی عکس و و فایل ویدیویی را ارسال کنید، این قابلیت می تواند برای شما سودمند باشد.

مواردی که به آنها اشاره کردیم همه به وسیله نسخه 2.23.3.77 در دسترس می باشند. چنانچه موفق به آپدیت نشده اید، بایستی صبر کنید تا در نهایت آپدیت جهانی عرضه شود که در این صورت قادر خواهید بود از قابلیت جدید پیام رسان واتساپ استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم برای بروزرسانی واتساپ از فروشگاه گوگل پلی و اپ استور استفاده کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد