دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام
آیا دانلود عکس پروفایل اینستاگرام سایر کاربران برای شما هم اهمیت دارد؟ آیا می خواهید که از قابلیت ذخیره عکس پروفایل اینستاگرام در سایز اصلی استفاده کنید؟ آیا به دنبال ربات دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در تلگرام می باشید؟ پس با ما همراه باشید.

زمان تقریبی مطالعه 6 دقیقه

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام 

با توجه به اینکه ‌که اینستاگرام همچون سایر شبکه‌های اجتماعی به آسانی اجازه مشاهده و دانلود پروفایل اینستاگرام را به افراد نمی دهد، در این مقاله که توسط بایول گردآوری شده است می خواهیم روش‌‌های متفاوت مشاهده پروفایل اینستاگرام و دانلود عکس پروفایل اینستا را برایتان به طور کامل توضیح دهیم. بنابرین ما را همراهی کنید.

روش‌های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام در سایز اصلی

بیشتر وقتها هدف از مشاهده کردن پروفایل اینستاگرام، شناسایی کردن فردی می باشد که به ما درخواست فالو (Follow Requests) داده است، چرا که اکثر اوقات پیج این افراد خصوصی بوده و احتمال دارد ما تمایلی نداشته باشیم که درخواست افراد غریبه را قبول کنیم. پس هدف اصلی این نمی باشد که عکس پروفایل تمامی پیج‌ها را ببینیم، فقط قصد داریم Following های خود را شناسایی کرده و در صورت صلاح دید درخواست آنها را بپذیریم. از این جهت با هر هدف و نیتی که بخواهید عکس پروفایل فردی را ببینید، به استفاده از ابزاری همچون اپلیکیشن‌ها، مرورگر، ربات‌ها، سایت‌ها و غیره این عمل ممکن خواهد شد که در ادامه این مقاله هر کدام از آنها را معرفی خواهیم کرد.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با مرورگر

زمانی که بخواهیم از مرورگر برای دانلود پروفایل اینستا استفاده کنیم به نصب اپلیکیشن و برنامه خاصی نیازی نداریم. به همین خاطر نخست باید وارد اینستاگرام شده و بعد از آن به پیج مد نظر وارد شوید و از سه خطی بالا گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید. بعد مرورگر را باز نموده و در نوار آدرس مرورگر گزینه Paste را بزنید. حال پیج مورد نظر را می توانید مشاهده کنید که در این قسمت بایستی انگشت خود را تا زمان باز شدن صفحه‌ کوچک روی عکس پروفایل اینستاگرام ثابت نگه دارید.
چنانچه می خواهید عکس پروفایل اینستا در سایز اصلی بارگیری شود گزینه Open image in new tab را انتخاب کنید. سپس روی تصویر ضربه زده و گزینه Save را انتخاب نمایید تا دانلود عکس پروفایل اینستا شروع شده و سپس در گالری شما ذخیره شود. آنطور که مشاهده کردید، خیلی راحت از طریق مرورگر خواهید توانست عکس پروفایل اینستاگرام شخص مورد نظر مشاهده کرده و بعد از آن دانلود نمایید.
به این نکته توجه داشته باشید که در این روش امکان دارد اینستاگرام از شما درخواست کند که مرورگر را نخست به اکانت اینستاگرام خود وصل نمایید تا اینکه بعد از آن بتوانید پروفایل شخص مد نظر خود را ببینید. در ادامه این مقاله از مجله بایول شما را با بعضی از بهترین سایت های دانلود عکس پروفایل اینستاگرام آشنا می کنیم.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با izuum

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

از شناخته شده ترین سایت‌ها برای مشاهده و دانلود آنلاین پروفایل کاربران در اینستاگرام سایت izuum می باشد. در بکارگیری از این سایت نیازی به وارد شدن به اکانت شخصی خود نخواهید داشت و همچنین نیازی نیست برنامه‌ای را روی گوشی یا لپ تاپ خود نصب نمایید چون همه ابزار مورد نیاز شما فقط مرورگر می باشد. به مرورگر مد نظر خود وارد شده و به سایت izuum بروید. سپس فقط نام کاربری یا همان User مورد نظر خود را وارد نموده و گزینه Search profile now را انتخاب نمایید. اکنون عکس پروفایل شخص مد نظر با ابعاد بزرگ و کیفیت زیاد را می توانید مشاهده نموده و یا اینکه بخواهید آن را بارگیری کنید. 

سایت دانلود عکس پروفایل اینستاگرام (instagramdownloads)

یکی دیگر از مهمترین سایت‌های جذاب برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام سایت instagramdownloads  می باشد. نکته جالب اینجاست که کاربرد این سایت فقط برای دیدن و دانلود عکس پروفایل اینستاگرام نمی باشد و قادر است همه پست‌های یک پیج را نیز با استفاده از آن بارگیری نمایید. برای بکارگیری از آن در ویندوز و مک فقط با مرورگر خود به پروفایل شخص مورد نظر وارد شده و بعد از آن آدرس مرورگر را کپی نمایید. اکنون وارد این سایت شده و این آدرس را Paste کرده و سپس گزینه جستجو را بزنید. اکنون پروفایل شخص مورد نظر را می توانید مشاهده نمایید و با کلیک کردن روی گزینه Download photo می‌توانید عکس پروفایل را بارگیری کنید. چنانچه روی گزینه Download که روی هر پست موجود می باشد کلیک کنید عکس مورد نظر خیلی سریع بارگیری خواهد شد.
از این طریق شما نیازی به برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي ايفون و اندروید نخواهید دید و خیلی آسان خواهید توانست با کپی نمودن url پروفایل هر کاربر و ورود به این سایت پروفایل آن فرد را ببینید. برای انجام این کار به پیج شخص مورد نظر وارد شده و روی سه نقطه در بالای صفحه کلیک کرده و Copy Profile URL را انتخاب کنید و این آدرس را در سایت ذکر شده در بالا وارد نمایید. دانلود عکس اینستاگرام با کیفیت و سایز اصلی ممکن است و این عمل با سرعت زیادی صورت می پذیرد، این موضوع سایت را از سایر گزینه‌ها متمایز ساخته است.

نرم افزار دانلود عکس پروفایل اینستاگرام (Qeek for Instagram – Zoom Profile)

استفاده از نرم افزار Qeek for Instagram – Zoom Profile خیلی آسان می باشد و فرآیند دانلود پروفایل اینستا را به راحتی انجام می دهد. کافیست بعد از باز‌کردن نرم افزار نام کاربری فرد مد نظر را وارد کرده و بعد از آن گزینه Get Profile Picture را انتخاب کنید تا عکس پروفایل اینستا را بتوانید مشاهده کنید. سپس در صورت تمایل خواهید توانست عکس مد نظر خود را در گالری خود ذخیره نمایید. به غیر از این مورد این نرم افزار توانایی دانلود عکس پروفایل اینستاگرام با کیفیت و سایز اصلی را نیز دارد و از ویژگی های این نرم افزار می‌توان به کیفیت Full HD بودن عکس‌ها اشاره نمود.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

 
دقت کنید که اگر بخواهید عکس پروفایل را باکیفیت زیاد مشاهده و بارگیری کنید یا باید یک اشتراک برای خود تهیه کنید یا اینکه به مشاهده یک تبلیغ بشینید تا اجازه دسترسی به پروفایل با کیفیت زیاد داشته باشید. با در نظر گرفتن همه موارد ذکر شده باز هم این نرم افزار یکی از بهترین برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای اندروید می باشد.

برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام براي اندروید (HD Profile Picture Viewer)

هرچند ممکن است این نرم افزار کمتر شناخته شده باشد اما کارایی خیلی خوبی را دارد و بدون داشتن هیچگونه دردسری کیفیت بسیار خوب پروفایل را برای دیدن و حتی بارگیری آن در اختیار شما می گذارد. این نرم افزار رایگان بوده و می توانید آن را از گوگل پلی بارگیری کنید. بعد از وارد شدن به نرم افزار بایستی نام کاربری یا همان یوزر شخص مد نظر را وارد نموده و گزینه Search را انتخاب کنید. پس از پیدا کردن پروفایل مورد نظر روی آن کلیک کنید و آن را با کیفیت زیاد ببینید. چنانچه می خواهید عکس را دانلود کنید کافیست گزینه Save که در پایین صفحه موجود می باشد را انتخاب نمایید.

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون (Zoomer for IG)

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام

در صورتی که به دنبال برنامه دانلود عکس پروفایل اینستاگرام برای ایفون هستید این نرم افزار می‌تواند برای شما جذاب باشد. نمره این برنامه 4.4 بوده و افراد هم رضایت زیادی از عملکرد این نرم افزار را دارند. بعد از ورود به این برنامه می توانید آیدی شخص مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه جستجو را انتخاب کنید. پروفایل شخص مورد نظر برای شما قابل مشاهده است و می‌توانید آن را بارگیری نمایید. به این نکته توجه کنید که برای دسترسی به تمامی امکانات این برنامه باید یک اشتراک برای خود تهیه کنید.

  

  

سوالات متداول

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد