تبدیل گوشی به موس کامپیوتر به شیوه ساده

تبدیل گوشی به موس کامپیوتر به شیوه ساده

زمان تقریبی مطالعه 4 دقیقه

تبدیل گوشی به موس کامپیوتر به روش ساده و کاربردی

چنانچه موس رایانه در دسترس نمی باشد، نگران این موضوع نباشید چرا که با تبدیل گوشی به موس کامپیوتر قادر خواهید بود از تلفن هوشمند خود برای این کار استفاده نمایید. بنابرین برای آموزش تبدیل گوشی به موس رایانه در این مقاله ما را همراهی نمایید.
تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

آموزش کار با برنامه تبدیل گوشی به موس کامپیوتر

در همه برنامه‌های تولید شده برای این منظور، از یک روش مشابه پیروی می کنند و فرق خاصی را ندارد. بنابرین می‌توانید یکی از ۲ برنامه ذکر شده در زیر را بارگیری کرده و استفاده کنید:
  • Remote mouse
  • Unified remote

تبدیل موس به کامپیوتر با نرم افزار Unified remote

1. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید نرم افزار Unified remote را جستجو کرده و پیدا کنید. این نرم افزار هم برای گوشی آیفون و هم اندروید موجود می باشد.
2. برنامه را بارگیری نموده و طبق عکس روی کامپیوتر خود نصب کنید. خوشبختانه این برنامه روی کامپیوترهای ویندوز، مک و لینوکس کار می‌کند.
تبدیل گوشی به موس لپ تاپ یا کامپیوتر
3. ورژن موبایل نرم افزار را هم روی تلفن همراه یا تبلت خود نصب نمایید.
تبدیل گوشی به ماوس کامپیوتر
4. هر دو دستگاهی که نرم افزار را روی آن نصب کردید به وای فای وصل نمایید.
تبدیل گوشی به ماوس کامپیوتر
5. مشخص کنید که چه کاری را می خواهید با موس انجام دهید. گزینه‌ هایی پیش روی شما می باشد شامل،‌ مدیا، بازی، مدیریت فایل‌ ها و تعدادی گزینه‌های دیگر می باشند.
بعد از آن که که برنامه تنظیم، تنظیمات دسکتاپ را در منوی رایانه مشاهده خواهید کرد. این موقع می‌توانید تنظیماتی را در اپلیکیشن تلفن همراه انجام دهید. با لمس و کشیدن انگشت روی نمایشگر تلفن همراه می‌توانید نشانگر را روی رایانه به حرکت در بیاورید، زوم کرده و یا کلیک نمایید. همینطور گزینه های کلیک راست و کلیک چپ هم می توانید با این برنامه انجام دهید.

تبدیل گوشی موبایل به موس کامپیوتر با برنامه Remote mouse

این نرم افزار هم مانند نرم افزار قبلی که توضیح دادیم کار می‌کند. این نرم افزار هم رایگان بوده و با تمامی سیستم عامل‌ ها سازگاری می باشد.
1- ورژن دسکتاپ و تلفن همراه را نصب نمایید.
2- هر دو اینها را به یک وای فای یکسان متصل کنید.
3- چنانچه مشاهده کردید کار نمی کند، می‌توانید بوسیله QR code و اسکن کردن آن، گوشی را به موبایل متصل کنید.

سوالات متداول

نتیجه گیری

در این مطلب از بایول ارائه شده توسط بایول، شرح دادیم که چطور گوشی را به موس کامپیوتر تبدیل کنیم. از این کار زمانی استفاده می کنیم که موس کامپیوتر خراب باشد، مفقود شده یا در دسترس نباشد، این کار سبب می شود در صورت اتفاق افتادن هر یک از این موارد به راحتی گوشی موبایل خود را به یک موس تبدیل کرده و کارهای خود را انجام دهید.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد