بهترین SSD های ارزان موجود در بازار

بهترین SSD های ارزان موجود در بازار

زمان تقریبی مطالعه 5 دقیقه

بهترین SSD های ارزان موجود در بازار

امروزه اس اس دی ها به سبب داشتن سرعت خواندن و نوشتن خیلی زیاد، از معیارهای اصلی برای ارتقا سیستم قدیمی و یا خرید یک سیستم جدید می باشند. با استفاده از این قطعات جذاب می توانید چندین برابر سرعت لودینگ، نصب، بالا آمدن ویندوز و غیره را بالا ببرید. از این رو اهمیت این قطعه خیلی زیاد می باشد. اکثر افراد برای خرید اس اس دی، به سراغ محصولاتی با قیمت به صرفه تر می روند تا بتوانند با هزینه کم، یک جنس با کیفیت را خریداری نمایند.
با توجه به  تنوع زیاد بازار در این زمینه و قیمت های رقابتی برندهای معتبر، مدل های بیشتری برای انتخاب بهترین SSD های ارزان رایتان وجود دارد. به همین خاطر و به سبب داشتن اهمیت این قضیه، از طریق این مقاله ارائه شده توسط بایول قصد داریم بهترین اس اس دی های ارزان موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم و هر یک را جداگانه مورد بررسی قرار دهیم. پس برای آشنایی کافی با این موضوع ما را در این مقاله از بایول دنبال کنید.

معرفی بهترین های SSD ارزان قیمت موجود در بازار

معرفی بهترین های SSD ارزان قیمت موجود در بازار

امروزه به خاطر تنوع زیادی که در زمینه SSD با آن روبرو هستیم، بایستی برای خرید این گروه از محصولات به دنبال هاردهایی باشید که در عین کم هزینه بودن، کیفیت زیادی داشته باشند و بتوانید سالهای زیادی از این دسته از محصولات بهره ببرید. در این قسمت شما را 6 مورد از بهترین SSD های ارزان قیمت موجود در بازار آشنا نموده و درباره مشخصات این گروه از محصولات توضیحاتی را خدمتتان ارائه می کنیم:

حافظه SSD لکسار Lexar NS100 128GB

حافظه SSD لکسار Lexar NS100 128GB

چنانچه قصد دارید بهترین SSD تا قیمت 500 هزار تومان را بخرید، پیشنهاد می کنیم از میان محصولات گوناگون موجود در بازار به دنبال حافظه SSD لکسار Lexar NS100 128GB رفته و این هارد SSD را تهیه نمایید. برای بررسی مشخصات فنی SSD لکسار Lexar NS100 بایستی این مورد را در نظر داشته باشید که حافظه و ظرفیت داخلی این هارد 128 گیگابایت می باشد. کمپانی لکسار برای ساخت حافظه Lexar NS100 128GB از رابط SATA III استفاده نموده است. داشتن این رابط سبب می‌شود تا قادر باشید داده ها را با سرعت زیادی بوسیله این حافظه SSD جا به جا نمایید.
مدل فاکتور هارد SSD لکسار Lexar NS100 128GB به صورت 2.5 اینچ می باشد و این مزیت سبب می شود تا بتوان از حافظه SSD لکسار NS100 128GB به عنوان یکی از با کیفیت ترین اس اس دی های 2.5 اینچی با قیمت پایین در بازار نام برد. از مهم ترین تکنولوژی هایی که در حافظه اس اس دی لکسار Lexar NS100 128GB با آن روبرو هستیم می‌توان به مقاومت زیاد آن در مقابل شوک، مقاومت در مقابل لرزش، خواندن داده ها ترتیبی با سرعت 520 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن اطلاعات 510 مگابایت بر ثانیه را خاطر نشان کرد.
همینطور دمای عملیاتی حافظه SSD لکسار Lexar NS100 طوری می باشد که می‌توانید از این هارد در میانگین دمایی 0 تا 70 درجه سانتی گراد استفاده نمایید. همینطور بازه دمای ذخیره سازی این حافظه SSD همچنین از 40- تا 85- درجه سانتی گراد می باشد.

حافظه SSD ای دیتا ADATA Ultimate SU650 120GB

مارک ADATA یکی از موفق ترین و بهترین کمپانی های فعال در زمینه تجهیزات ذخیره سازی می باشد. این کمپانی برای کاربرانی که قصد خرید بهترین SSD‌های مقرون به صرفه می باشند، اقدام به تولید محصول به نام حافظه SSD ای دیتا ADATA Ultimate SU650 120GB نموده است. برای معرفی مشخصات حافظهSSD ای دیتا ADATA Ultimate SU650 بایستی این نکته را مد نظر قرار داد که حجم این حافظه، 120 گیگابایت می باشد. رابط به کار رفته در SSD ای دیتا Ultimate SU650 از نوع SATAIII می باشد و همینطور مدل فاکتور 2.5 اینچ در هارد SSD ای دیتا ADATA Ultimate SU650 120GB شاهد می باشیم.

حافظه SSD ای دیتا ADATA Ultimate SU650 120GB

برای کمتر کردن هزینه ساخت، هارد اس اس دی ADATA Ultimate SU650 120GB مقاوم در برابر خش و مقاوم در برابر ضربه و لرزش نمی باشد اما بایستی این را نیز مد نظر قرار دهیم که کمپانی ADATA محصول جدید خود را به گونه ای طراحی کرده است که در مقابل شوک مقاوم می باشد. حداکثر اندازه مقاومت SSD ای دیتا Ultimate SU650 در مقابل شوک به میزان 1500G می باشد. در آخر بایدخاطرنشان کرد که متوسط عمر این حافظه اس اس دی پرسرعت 2 میلیون ساعت می باشد. چنانچه تمایل به خرید یک SSD ارزان و با کیفیت را داشتید، پیشنهاد می دهیم که به دنبال هارد SSD ای دیتا Ultimate SU650 120GB رفته و این کالا را تهیه نمایید.

 خرید انواع حافظه SSD با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه بایول

حافظه SSD وسترن دیجیتال Western Digital GREEN 240GB

علاوه بر کمپانی هایی مانند ADATA، Samsung و… وسترن دیجیتال نیز یکی از پر آوازه ترین کمپانی های فعال در زمینه ساخت تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات می باشد. این کمپانی در گروه بندی SSD یک محصول جدید با حجم زیاد به نام Western Digital GREEN 240GB طراحی و ساخته است. برخلاف بهترین اس اس دی‌های مقرون به صرفه موجود در بازار که عموماً حجم آن‌ها 120 گیگابایت می باشد، کمپانی وسترن دیجیتال SSD Western Digital GREEN را طوری طراحی و تولید نموده است که حجم آن به 240 گیگابایت رسیده است. این حجم زیاد به شما این امکان را فراهم می سازد تا قادر باشید حجم بیشتری از داده ها را در این حافظه SSD ذخیره سازی نمایید.

حافظه SSD وسترن دیجیتال Western Digital GREEN 240GB

رابط به کار رفته در اس اس دی وسترن دیجیتال مدل Western Digital GREEN 240GB از نوع SATAIII می باشد و فرم فاکتور 2.5 اینچ برای تولید این محصول را شاهد هستیم. برای اینکه بخواهیم به مقایسه بهترین SSD های ارزان با یکدیگر بپردازیم پیشنهاد می کنیم به غیر از ظرفیت، همینطور سرعت خواندن و نوشتن هاردهای SSD را باهم مقایسه نمایید. سرعت خواندن اطلاعات در هارد SSD Western Digital GREEN 240GB به میزان 545 مگابایت بر ثانیه می باشد. در صورتی که بخواهیم درباره فناوری ‌ها و تکنولوژی ‌های بکار رفته در این SSD صحبت کنیم باید عرض کنیم که این حافظه در مقابل لرزش و شوک مقاوم می باشد. همینطور متوسط عمر SSD وسترن دیجیتال مدل Western Digital GREEN به میزان 1 میلیون ساعت می باشد.

اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال GREEN WDS120G2G0B

چنانچه از حامیان کمپانی وسترن دیجیتال می باشید و می خواهید یک SSD مقرون به صرفه و خوب را از این شرکت تهیه نمایید، می‌توانید به دنبال اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال GREEN WDS120G2G0B رفته و این کالا را بخرید. SSD وسترن دیجیتال مدل GREEN WDS120G2G0B را می توان یکی از بهترین SSDهای تا 1 میلیون تومان موجود در بازار نام برد. در صورتی که می خواهید این کالا را به عنوان یکی از بهترین SSD های ارزان تهیه نمایید، بایستی تا دید کاملتری درباره مشخصات فنی این محصول داشته باشید.

اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال GREEN WDS120G2G0B

حجم حافظه SSD وسترن دیجیتال GREEN WDS120G2G0B به میزان۱۲۰ گیگابایت می باشد. بارزترین ویژگی که باکیفیت ترین SSD ارزان قیمت باید در آنها موجود باشد داشتن سرعت بالا در نوشتن و خواندن داده ها می باشد. کمپانی وسترن دیجیتال محصول جدید خود یعنی GREEN WDS120G2G0B را طوری طراحی نموده است که میزان سرعت نوشتن داده ها در آن تا ۴۳۵ مگابایت بر ثانیه می باشد. همینطور میزان سرعت خواندن اطلاعات در این حافظه ۵۴۵ مگابایت بر ثانیه می باشد.
چنانچه بخواهیم شما را با تکنولوژی های بکار رفته  در هارد GREEN WDS120G2G0B آشنا سازیم بایستی عرض کنیم که این کالا در مقابل لرزش و شوک مقاوم می باشد. همینطور متوسط عمر این محصول به 1 میلیون ساعت می رسد. نوع رابط بکار رفته در اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال GREEN WDS120G2G0B از نوع SATA ۳.۰ می باشد.

حافظه SSD‌ ای دیتا ADATA XPG SX6000 Lite 128GB M.2

در صورتی که به جای اندازه حافظه، برای خرید حافظه SSDمیزان سرعت خواندن و نوشتن برایتان مهم است، بنابرین از میان بهترین و ارزانترین SSD‌های موجود در بازار، به دنبال هارد SSD ای دیتا ADATA XPG SX6000 Lite 128GB M.2 رفته و این کالا را تهیه نمایید. در کنار بررسی مشخصات فنی حافظه SSD ای دیتا ADATA XPG SX6000 Lite باید خاطر نشان کرد که حجم این محصول جدید شرکت ADATA به میزان 128 گیگابایت می باشد. در هارد SSD ADATA XPG SX6000 Lite 128GB شاهد بکارگیری از رابط پر سرعت PCI-Express 3.0 x2 و همینطور فرم فاکتورM.2 2280 می باشیم.

حافظه SSD‌ ای دیتا ADATA XPG SX6000 Lite 128GB M.2

بارزترین ویژگی رقابتی که حافظه SSD ADATA XPG SX6000 Lite برخوردار می باشد داشتن سرعت بالای خواندن و نوشتن داده ها بر روی آن بوده و سرعت خواندن داده ها به طور ترتیبی در این حافظه SSD به میزان 1800 مگابایت بر ثانیه می باشد و سرعت نوشتن داده ها نیز بر روی آن به 1200 مگابایت بر ثانیه می رسد.
در صورتی که بخواهیم به تکنولوژی های بکار رفته در این حافظه نگاه کنیم بایستی عرض کنیم که حافظه SSD ای دیتا XPG SX6000 Lite در مقابل شوک و لرزش بسیار مقاوم است. برای بهبود بخشیدن به عملکرد این حافظه در آن یک هیت سینک را نیز مشاهده می کنیم. دمای عملیاتی هارد SSD ای دیتا ADATA XPG SX6000 Lite 128GB M.2 مابین، 0 تا 70 درجه سانتی گراد می باشد. با استاندارد NVMe سازگار بوده و قابلیت ‌های Intelligent SLC Caching و DRAM Cache Buffer از سایر فناوری های بکار رفته در این حافظه SSD می باشد.

اس اس دی اینترنال کروشیال P2 ظرفیت 250 گیگابایت

کمپانی کروشیال به طراحی و تولید تجهیزات ذخیره سازی داده های با کیفیت و حرفه‌ای مشهر است. به هر حال شاهد این کمپانی در زمینه تولید اس اس دی‌های مقرون به صرفه نیز در بازار هستیم و همینطور تولید انواع SSD ارزان از طرف این شرکت در بازار موجود می باشد.

اس اس دی اینترنال کروشیال P2 ظرفیت 250 گیگابایت

یکی از بهترین SSD های ارزان ساخته شده توسط کمپانی کروشیال، SSD مدل P2 می باشد. در کنار بررسی مشخصات فنی این کالا باید خدمتتان عرض کنیم که SSD کروشیال مدل P2 طوری طراحی و ساخته شده که مقادر هستید آن را بوسیله رابط M2 به رایانه خود و با سرعت خیلی بیشتری وصل نموده و اطلاعات و داده های خود را جابجا کرده و انتقال دهید. اندازه ظرفیت این حافظه 250 گیگابایت اطلاعات می باشد و می‌توانید در راستای جابجایی داده ها با سرعت زیاد، اندازه خیلی زیادی از داده ها را روی SSD اینترنال کروشیال مدل P2 ذخیره و نگهداری نموده و هر زمان که لازم داشتید از آنها استفاده کنید.

کلام آخر

در این مقاله از بایول سعی کردیم تا شما را با بهترین SSD ارزان قیمت در سال 2022 موجود در بازار ایران آشنا نموده و در مورد خصوصیات و مشخصات بهترین SSD های ارزانی که قادر هستید در درون کشور آن‌ها را تهیه کنید، اطلاعات جامعی را خدمتتان ارائه دهیم. چنانچه پیشنهاد و نظری درباره هر کدام از این محصولات دارید، می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد